Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Rangeerduivel

Dit is dezelfde Fleischmann br39(P10)
maar dan in een ander (foto-)kleurtje,
Inderdaad mooie en soepel rijdende machine,en daarbij nog prachtig afgewerkt ook! :P


;)

C.B.

Citaat van: Peter op 03 juni 2015, 16:26:46 PM
Daarjuist een klein pakje ontvangen met Weinert onderdelen,


Als tweede de boorsjabloon voor de wisselaandrijvingen.


En als laatste een van de servo wisselaandrijvingen (servo van Uhlenbrock)
Deze aandrijvingen zijn voor de meeste merken geschikt, geruisloos en ineens voorzien voor wissellantaarns van zowel de DB als van de SBB
welks verlicht zijn door Ledjes.



Mag ik weten welke servo aandrijving dit is Peter ?
Want met SBB lantaarns interesseren me enorm , omdat mijn toekomstig rangeerstations enkel voorzien is met SBB lantaarns en niet met de SBB dwergseintjes.
En zijn die aandrijvingen betrouwbaar genoeg , want hun decoders vallen wel wat tegen.
Groetjes.
Claudio.

Stieven76

Citaat van: Rangeerduivel op 08 juni 2015, 16:04:39 PM
Dit is dezelfde Fleischmann br39(P10)
maar dan in een ander (foto-)kleurtje,
Inderdaad mooie en soepel rijdende machine,en daarbij nog prachtig afgewerkt ook! :P


;)

Is die foto van op jouw baan Rudi? Ik heb elders ook al foto's gezien van je tunnelportalen. Heb je een topic over de bouw/upgrade van je baan? Ben wel eens benieuwd om te zien wat je daar aan het uitsteken bent  ;)

Rangeerduivel

Nee Stieven,
Deze foto dateert van anderhalf jaar geleden op de clubbaan van AMSAC,
Ik verpruts mijn tijd niet aan fotoverslagen maken,IK WERK! :D
Bij mij thuis is bezoeken toegelaten... ;D

;)

Peter

Claudio

De set zoals je ze ziet op de foto is de volledige set zoals je ze koopt. De servo van Uhlenbrock is inbegrepen.
De aandrijving is te gebruiken voor spoor 0,  H0, TT en spoor N zowel voor linkse als rechts wissels. De rode mal die ik erbij heb gekocht
heeft de boorgaten ineens voor al die schalen voorzien en ook het boorgat voor de wissellantaarn (zowel voor links als rechts te plaatsen.
De bestelnummers zijn:

Boorschablone: 74301
Aandrijvingset : 74300
De wissellantaarn,zowel DB als SBB komt in de loop van het jaar op de markt, maar is gewoon in te pluggen als je het gat op voorhand
hebt geboord.

Je kan alles direkt bij Weinert bestellen, of zoals ikzelf, bij Modellbahnshop Lippe waar het goedkoper is (raar maar waar) + gratis verzending
Met vriendelijke groeten
Peter

Frank_N

BR96 van Arnold N. Nieuw, groene uitvoering ongebruikt in (helaas) vervangende verpakking maar wel iets van dertig jaar oud. Loopt als een tierelier......Enorme trekkracht.
Productiejaar ws. uiterlijk 1986 8)
Metalen uitvoering, gloeilampjes voor en achter, met voor lichtgeleiders.
Was even zoeken, maar dan heb je ook wat!
Groet van Frank

niko

Kato N schaal  EMD CLass 66 CM/OPEL




En ter aanvulling van de gestaagd groeiende wagon collectie




mvg NiKo
mvg Niko

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

niko

mvg Niko

C.B.

Citaat van: Peter op 09 juni 2015, 10:51:39 AM
Claudio

De set zoals je ze ziet op de foto is de volledige set zoals je ze koopt.
De bestelnummers zijn:

Boorschablone: 74301
Aandrijvingset : 74300
De wissellantaarn,zowel DB als SBB komt in de loop van het jaar op de markt, maar is gewoon in te pluggen als je het gat op voorhand
hebt geboord.


Dank je wel Peter.
Staat bij mij genoteerd , en kan ik verder om wat meer info te zoeken over deze artikelen.


Groetjes.
Claudio.

ceuleer

Vandaag een uitstapje gemaakt met het vrouwtje naar Aachen.
Lopen we daar wat rond in het centrum, en daar ontdek ik "modellbahn center hunerbein".  :)



Het is een vrij grote winkel, alleszins groter dan de grootste winkels in Belgie.
Ik heb er ook enkele aankopen gedaan, de grijze set "VB 81016 WASCOSA", de Euro-Tank-Cars set 81016 is uitverkocht bij VanBiervliet, dus gelukkig vond ik deze nog in Duitsland.


En ook nog gevonden, een Roco RailPro wagon om de sleep die ik ondertussen heb wat langer te maken.


Dus het was een perfecte uitstap.  ;)

Grz,
Gunter

ERVIN

Ik heb daar zowat al mijn Fleischmann rails en wissels gekocht , ondertussen ook al meer dan 10 jaar geleden , toen was hij nog relatief goedkoop , of dat nu nog het geval is weet ik niet , maar het is inderdaad wel een hele grote winkel , moet ik eigenlijk ook nog eens een kijkje gaan nemen.
Weer ferme aanwinsten Gunter. ;)

celtjan

In vervlogen tijd, tijdens m'n legerdienst reeds op hun oude locatie bezocht.
En nu zowat elk jaar terug op bezoek tijdens de Kerstmarkt.
Is toch behoorlijk wat duurder geworden (maar 'kijkshopping' kan ook es leuk zijn).
Maar wat je idd in België niet meer, of moeilijk terug kan vinden, kan je daar wel es terecht.
Met een beetje geluk kan je bij de 2èhands spullen wel es koopjes doen.

Gr,
Jan

dani

moet ik zeker onthouden.....

Bedankt om te delen, ik had daar al veel van gehoord.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.