Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Stedahult

Mvh. Steef

dani

vanmorgen het eerste pakje aangekomen voor 2015....  en wat voor eentje .. :-)
Me so happy















(de stomer komt uit een  "pakket" maar ik heb niet de volledige set gekocht, de rest was al weg.  Vandaar het mooie prijsje.   Nu nog een decodertje er in, een stoomgenerator en we zijn vertrokken.  Ik overweeg toch een sound decoder...)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

reeves

Citaat van: centauri167 op 31 december 2014, 18:40:30 PM
Proper inderdaad. Nu ik er over nadenk, zie in de folders van de Lidl ook geregeld vitrinekasten die voor treinen perfect zouden zijn, ze kosten net geen 80 euro dacht ik en wegen een ton, was er eens naar gaan kijken maar die worden daar natuurlijk niet tentoongesteld, het is den ikea niet ...  Iemand die die soms heeft ?

Jep, ik heb ze, prima kwaliteit en idd loodzwaar (glas)

Groet Tom

Re 460


Re 460

Dit is de volgende reclamelok Re 460
Re 460 023-5 HEV (Haus EigentümerVerbund

Deze lok wordt vandaag officieel ingehuldigd in Luzern - Verkerhshaus.

Is inmiddels reclamelok n° 122, de kassa blijft goed rinkelen voor SBB

Beste groetjes,

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Mocht voor de tweede maal dit jaar een surpriske aannemen, nu eentje uit Denemarken opgestuurd. Een mooie aquarel schilderij van een Nohab MY1126 in de Graffiti schildering met rood rijtuig achter zich. Het is niet echt een "aankoop" maar des te meer iets speciaals en exclusief, met dank aan Ole Madsen voor dit cadooke. Gaat in de hobbykamer zeker een plaatske aan de muur verdienen.
Den Eric.

railtravelmanager

met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Re 460

Mârklin versie?
Roco versie heb ik reeds afgelopen zomer ontvangen.

Beste,

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Re 460

Ja was een mooie versie...
Deze lok reed als Re 460 076-3 - Maurice Lacroix, Manufacture horlogière met de slogan "Your time is now"
Reed van 10.04.2013 tot 22.07.2014

Deze lok in H0 bij Roco en ook bij Märklin, maar maakte dan deel uit van een startset verpakking.

Nog eerder, van 31.12.2009 tot 23.02.2012 reed deze lok voor SBB Freizeit en maakte pub voor Freizeitangebot van SBB

Beste,
Paul

railtravelmanager

yep de Märklin versie uit de startset 29463  :D enkel de locomotief met licht-en geluidsfuncties

gaat heel mooi passen bij rijtuigen SBB set Märklin 4367

http://youtu.be/bc2VnxFNtCM

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

ceuleer

Vandaag een setje Roco Railpro balastwagons ontvangen.  :)
Ik was al een tijdje van plan deze wagons aan te schaffen, eind vorig jaar op Eurospoor heb ik er ook enkele gezien, maar omdat ik er maar een stuk of 4 nieuwe vond, heb ik ze toch maar niet gekocht. En deze sleep moet toch wat langer zijn, want de wagons zijn maar 11 cm lang. Dus in de toekomst zou ik er nog een stuk of 15 moeten bij aanhangen.
Ik had een foto gevonden van de CFL 1701 met deze wagons, dus nu wist ik wat ik achter mijn Mehano G1701 CFL moest hangen.
Enkele foto's, van het model én van de echte loc met wagons.









grz,
Gunter

dani

een hele mooie sleep wagonnen, leuke kleuren ook.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Bedankt voor't compliment Dani.
Ik vond het blauw met de wit/rode letters ook heel aantrekkelijk.