Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Peter

Inderdaad Erik, ik was abuis. Zijn laatste baan (binnenshuis was een 0 baan en niet zoals ik schreef spoor I (had ik maar eerst moeten gaan zien boven) Hij had trouwens ook een prachtige 5 duims spoor Live steam baan in in zijn tuin.

PS heb je soms ook nog Miba's van de jaren 53-54 en want uit die periode ontbreek ik er nog een paar. nog oudere nummers zijn quasi onbetaalbaar.[:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

Kees-Jan


ERVIN

Vooral die rode locs zijn erg mooi , zijn die van Trix??
Ik dacht dat deze locs af en toe ook in Belgi? te bewonderen zijn??

mark7758

Inderdaad. NS 6400/6500 komen via Luik tot hermalle sur huy. (Soms iets verder) en via Essen tot Antwerpen en soms tot in Gent.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ERVIN

Bedankt Mark , ik ben zelf ook even in mijn " bescheiden" archief gaan kijken en heb deze locs gevonden , foto is genomen in Berchem afgelopen zomer , mss wel leuke locs om ook in Mol-Cargo in te zetten.[;)]

@Rees-Cees , let even op de nummer van de rode loc , dezelfde nummer als jou loc. [;)]


Binco

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Vooral die rode locs zijn erg mooi , zijn die van Trix??
Ik dacht dat deze locs af en toe ook in Belgi? te bewonderen zijn??



Piko heeft deze in hun gamma staan,

Het is een leuke afwisseling tussen al dat Belgisch natuurlijk.[:D]

[:)][;)]

ysbeer

Trix is de enige die 65/64 exact op schaal maakt.
Alle andere zijn duitse loks van mak met ns kleuren.
Deze zijn te kort.
wim

Peter

Nieuw op mijn baan, de E 44.5 van Liliput in tijdperk III versie van de DB.



En ook nieuw, doch minder spectaculair, mijn ingebouwde verlichtingen van Hufing in mijn Roco Nahverkehrswagens, samen met de nodige reizigers van Preiser.

Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Reizigers zijn toch wel een mooie "supering" van rijtuigen. Heel mooi, Peter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Nieuwste aanwinst: de stoomlok baureihe 84 van Liliput
Voor de puristen: bij het grote voorbeeld heeft geen enkele van de 12 gebouwde loks ooit in het Schwarzwald gereden (in tijdperk II) en heeft in tijdperk III de voormalige DDR nooit verlaten
De loks werden op 1 na, de 84 010 (voorzien voor in het museum te staan, doch inmiddels helaas ook verschroot) eind der zestiger jaren verschroot.





Ter vergelijking, mijn oude Hruska 84 (eind jaren 60 ?)

Met vriendelijke groeten
Peter

PeterC

Peter, prachtige lok!
Liliput?  Rijgedrag?
Ik zou graag volgende week eens gaan zien voor hun 'Unkrautbeseitigungszug' (L236001).
Groetjes, Peter


Peter

citaat:
Liliput? Rijgedrag


Dit is nu op korte tijd mijn derde Liliput-lok, na mijn E10 en de E44. Hoewel ik met deze lok nog niet kan rijden (verkeerde decoder geleverd door onduidelijke uitleg in hun Kataloog) rijden de beide ander loks even soepel en geruisloos als een Roco, Fleischmaan of Brawa lok. Moest je in de buurt komen ben je welkom om eens langs te komen.[:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Nieuw sleep(je)....





En hier nog een nieuw sleep(je)....


PeterC

citaat:
Geplaatst door Peter

...Moest je in de buurt komen ben je welkom om eens langs te komen.[:)]

Peter, Bedankt, ...als... ik eens in je buurt ben!
Ondertussen is de 'Unkrautbeseitigungszug' (L236001) besteld.
Groetjes, Peter


B-Cargo

Op de laatste dag van 2011, net voor sluitingstijd mijn langverwachte HLD BR 225 gaan afhalen in Haasrode! Prachtige loc! De meest soepel lopende loc van mijn collectie. Ook de functies zijn niet mis. Spijtig genoeg  moet ik nog even wachten op de rookvloeistof, die was uitverkocht!
groetjes,