Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Shunting puzzle

Gestart door belair, 16 september 2007, 01:27:28 AM

belair

Iets nieuws voor mij toen ik er van hoorde van Jean-Luc Hamers. Een shunting puzzle, na enige zoekwerk op het net wist ik het fijne ervan.
Hier zijn enkele links
urlhttp://www.gdlines.com/Timesaver.html/url
en zelfs een link waar je het spel online kunt spelen.
urlhttp://www.precisionlabels.com/shunt/jg3tims0.html/url
Echt eens leuk om uit te proberen of zelfs er ??n te maken op uw baan.
Bedankt Jean-Luc ;)
mvg
Luc

belair

Het online spel in 20 zetten, wat is uw score?
mvg
Luc

ERVIN

Leuk spelletje, mijn score is 28.
Maar ik blijf oefenen.[}:)]

Raoul en Jordy

leuk spel maar echt voor zeeeeeeeeeeeeeer geduldigen[:D][;)]

belair

E?n of twee van die puzzels op uw baan moet wel tof zijn voor een avond plezier op de baan. Hier heb je echt een doel, uitvoeren van de verschillende rangeer mogelijkheden.
mvg
Luc

Frank_N

Sommige modelspoorders onder ons maken er een schitterende "stand-alone" modelbaan op zich van! Compleet met industrie (laadoperrons, hijswerktuigen, etc.) en een reizigersdeel, Geweldig!
Groet van Frank

belair

Heb jij zo'n "stand-alone" modelbaan Frank? Anders zouden wat foto's echt tof zijn, of iemand anders misschien?
mvg
Luc

Frank_N

Helaas neen, Hoewel mijn baantje best klein is, Jean-Luc, is het niet direct als "shunting-puzzle" te betitelen.
Wel heb ik er al vaker erover gedacht zoiets te maken............
Dit draadje wakkert de zin weer aan he?
Groet van Frank

Havoc

Dat is hier al verschillende keren gepsseerd: www.carendt.com Zoek daar eens, het staat er vol van. Ook nog andere puzzels en mini-baantjes.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Raoul en Jordy

pfffff[:D] appart die baantjes zo[;)] raar, zo dat baantje rond die schommelstoel enzo[;)][:D]

belair

Foto's van een shunting baantje van forum leden vind ik veel interessanter.
mvg
Luc

Frank_N

Interessante link, Johan. Dank daarvoor [:)]

Mijn zin in zoiets is (helaas?) weer aangewakkert..... Ik heb nog wat N-materiaal over om iets mee te bouwen, maar ook nog een Marklin-Delta-startset met verschillend materieel. Hoewel N-spoorder zie ik de voordelen van de verschillende facetten van zelfbouw in H0 wel zitten.
Misschien dan toch ook nog een pc besturing.......Wie weet!

Maar: eerst nog "even" de draaischijfbesturing afmaken he?
Groet van Frank