wisselmotor AC/DC

Gestart door Janssfs, 15 september 2007, 14:30:29 PM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan
Maar door jullie gezever is dit draadje intussen al 2 keer zo lang geworden als nodig is.
Dat is de wereld op zijn kop zeker? Wie begon er te zeveren?
Door ??nmaal raadsel-loos te antwoorden had dit draadje slechts twee berichten lang geweest.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Klaas Zondervan

Gerolf, blijkbaar begrijp jij mijn intenties ook niet zo goed.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Gerolf, blijkbaar begrijp jij mijn intenties ook niet zo goed.

Laten we eens bij het begin beginnen.
Waarom denk je dat je uiteenzetting didactisch kan zijn? Waar staat dat dan?
(ik weet het antwoord wel, maar ik wil je helpen om het zelf te ontdekken)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Klaas Zondervan

Gerolf,

Als je dit draadje nog eens doorleest kun je je eigen antwoord vinden. Het lijkt me dat Wim en ik duidelijk genoeg zijn geweest.
Maar het lijkt erop dat er een aantal lieden zijn die er willens en wetens op uit zijn om onze aanpak te bekritiseren. Intussen geven ze zelf ook het goede antwoord niet. En waarom niet? Ik zou het niet weten.

Ik had vanaf het begin al een traject uitgestippelkd waarlangs ik Janssfs stap voor stap naar het goede antwoord had kunnen leiden. Maar dat wordt me blijkbaar niet gegund, gezien al het -inderdaad- gezever van een aantal stuurlui aan de wal. Door die stuurlui is dit draadje effectief naar de bliksem geholpen.
Uit mijn toon kun je waarschijnlijk wel afleiden dat ik over de hele gang van zaken behoorlijk pissig ben geworden.

Inmiddels is mij de lust vergaan om er nog op verder te gaan. Ik ga er alleen nog wat over zeggen als de oorspronkelijke vraagsteller aangeeft dat hij daar prijs op stelt.

just4fun

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Ik had vanaf het begin al een traject uitgestippelkd waarlangs ik Janssfs stap voor stap naar het goede antwoord had kunnen leiden.

En hier geef je aan waar het schoentje wringt. Uw gekozen weg is inderdaad een heel goede, laat dat duidelijk zijn. Alleen is dit een goede weg in een 'bi-directioneel' gesprek: leerling(en) <--> leraar. Een forum heeft niet deze twee-spraak, maar bestaat uit vele deelnemers die allemaal (al dan niet correcte) info de wereld in sturen, midden in uw tweespraak. Het is jammer dat een tweespraak niet werkt op een forum, want de 'leerling' leert inderdaad beter en meer, maar zoals reeds aangehaald kan dit niet op een forum.
Groet,
Paul

INFO

just4fun,

Ik ben er van overtuigd, dat het wel op deze manier op een forum kan werken, is een kwestie willen, en niet zeveren als het een keer op een andere manier wordt aangepakt, gewoon iemand de gelegenheid geven zijn verhaal te doen.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Gerolf

Als je per s? je verhaal individueel - dus ongestoord - tegen iemand wil doen is daar PM voor. Daar dient dit forum niet voor, hoe didactisch/schoolmeesterig je jezelf ook wil opstellen...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

INFO

Alleen dan leert de rest van de gemeente daar helemaal niets meer van, en ik denk te weten hoe Klaas over PM denkt, dus dit is een totaal verkeert advies, en dat van een Moderator, niet echt in de geest waar dit forum voor is. Het delen van meningen en ervaring en voor al kennis, en waarbij het educatief moet zijn voor een ieder.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door INFO
Het delen van meningen en ervaring en voor al kennis, en waarbij het educatief moet zijn voor een ieder.
[?] en dan nu verstaanbaar?
En wat meer on-topic: ik wil deze discussie gerust via PM voeren - dan heeft het forum zelf hier geen verdere hinder van.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Ik zal blij zijn als dit draadje een einde krijgt. Iemand heeft een vraag gesteld en bij mijn weten nog geen ernstig antwoord gekregen. Ik hoop van ganser harte nooit zo op het forum te worden behandeld wanneer ik hier een vraag zou posten.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

INFO

Een antwoord op de vraag heeft Janssfs zelf gegeven op zijn vraag, dus is de vraag beantwoord.
Alleen de waarheid ligt in het midden.