Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Sggmrss wagons van Mehano

Gestart door BD1701, 13 september 2007, 21:59:46 PM

ERVIN

Ik ook niet, als ze zo gaan beginnen dan hoeft het voor mij niet meer hoor.
Ik vraag mij trouwens af hoe de mensen het wisten dat ze gingen uitkomen, ik heb , na een mail gestuurd te hebben aan Tufken met de vraag of hij er nog in voorraad had, en waarop ik een negatief antwoord  heb gekregen, nog enkele andere winkeliers een mail gestuurd, ook hier hetzelfde negatieve antwoord, dit waren allemaal winkeliers waar ik een goede relatie mee had, of dat dacht ik dan toch, ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld in "mijn" winkeliers nu.[:(]

Ludwig

Erwin dit is nu juist waar ik mee zit.
Dit geeft inderdaad geen goed gevoel naar de handelaren toe waar we klant bij zijn.
Er wordt op die manier een sfeertje gecre?erd dat er verkopen onder de toonbank gebeuren en dat betreur ik.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

B-Modelbouw

De manier waarop Mehano dit klaar speelde is inderdaad niet aangenaam. Dat handelaars hier dan ook nog een rolletje inspelen voor hun favoriete klanten is er dan echt over.

Ik vroeg info naar de stand van zaken voor de draag-wagens en zag deze bij toeval deze liggen in de winkel, dus heb ik hem maar gekocht ...

tufken

Ludwig,

Er zijn maar 94 wagons van aangeboden door Mehano, die  van ons zijn zondag 9/08 aangekomen.  
Ze zijn gewoon verkocht in de volgorde dat de klanten ze besteld of gekocht hebben.
Donderdag hedden we er nog enkele, en de laatse 2 bij ons waren dan besteld door Arbeco.

Dinsdag hebben we er nog willen bijbestellen bij Mehano, maar daar was niks meer van.  Deze wagens waren gemaakt op bestelling van die bepaalde firma en zaten niet in het gammma.

Geen enkele winkel wist dat deze uitkwamen, dit werd maar meegedeeld bij de levering van de blauwe 26 'ers.
Er zijn winkels bij die er maar 4 of  6 hebben gehad, dit hebben we zelf van die collega's vernomen.

94 : +- 15 winkels= +- 6 a 7 per winkel.

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

dimi

citaat:
Geplaatst door tufken

Claudio en Dimi hebben ze vorige week gezien in Zwitserland en vinden het de mooiste die ze ooit in hun handen hebben gehad.

Juist, wij hebben vorige week zondag deze wagen van kombimodell reeds kunnen zien, ze werden voorgesteld aan de stand van HUPAC. De wagens zijn bijna klaar voor levering , er moet enkel nog aanpassingen gebeuren aan de koppeling en dan zijn ze klaar voor de winkel.