Betonnen dwarsliggers

Gestart door doomslu, 07 september 2007, 22:35:18 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door 13erke

citaat:
Nu nog eens tijd vinden om eindelijk de sporen te gaan leggen...

en een fotootje te nemen![:D]

Tja dat laatste zal sneller gaan dan dat eerste... vooral omdat ik de wissels in bouwpakket heb gekocht (en daar gaat ook wat tijd in kruipen), zodat ik zelf de boogstralen kan bepalen van de gebogen wissels.

Foto's ... volgend jaar dus. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Dit zijn eveneens betonnen dwarsliggers en eveneens van Tillig, ja Doomslu, die zien er idd erg goed uit hoor.[;)]




doomslu

citaat:
Geplaatst door buckfast_beekeeper

Ook Fleischmann heeft profi rails met betonnen dwarsliggers. Artikel 6109 Flexibele betonrails. 800mm lang.

Nu je het zegt ja, dat klopt. Ik ben even gaan kijken beneden en ik heb er zelfs een stuk van in huis !

@Erwin : jij hebt die dwarsliggers als belading gebruikt. Knap ! [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Gevonden op het franstalige forum : kant en klare wissels in het grootbedrijf. (zie onderaan de pagina : http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=2752&whichpage=3 )
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

Hier een paar foto's van de Roco beton rails:







en tot slot deze:



Hoe je alles zo krijgt zie je op mijn site onder : Handige Harry.

Kees-jan

ERVIN

Mooie foto's Rees-Cees, en ze zijn mooi verwerkt.

@Doomslu, ja ik heb daar nu 4 wagons van, allen beladen met deze dwarsliggers, werktreintje h?.[;)]

loebaske

Is toch mooi om eens aan vernieuwing te doen op de baan (zoals in het echt) heb ook beton liggen op de baan, en ingebed met nieuw materiaal, je vind die vaak op onze grote sporen....

doomslu

Bedankt voor jullie reakties allemaal ! [:)]
Als er nog mensen zijn met foto's : laat maar komen... [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *