Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Multimaus van Roco-hulp gezocht

Gestart door Peter, 03 september 2007, 13:44:29 PM

Peter

Wie kan me hier thuis eens wijzen hoe je je loks fatsoenlijk met de Multimaus kan instellen. Al mijn lok hebben een adres via de IB-box gekregen maar via de multimaus zou ik graag een onderscheid maken tussen Belgische en Duiste loks door bv. de Belgische met een B en de Duitse met een D te laten beginnen. Dat moet volgens de uitleg gaan, maar ik heb ofwel enkel letter, ofwel enkel cijfers, en blijkbaar snap ik de uitjeg dan toch niet helemaal. (hoeft niet direkt te gebeuren) Ik kan nog rijden op mijn baan.
Met vriendelijke groeten
Peter

Roderik

Always be modelling!

Peter

In Hoboken, dus wel een eind verwijderd van Tollembeek, niet ver van Edingen nietwaar?
Met vriendelijke groeten
Peter

Roderik

Da's waar... Misschien kan je met iemand uit je buurt afspreken? Er zitten toch heel wat modelbouwers in de buurt van Hoboken.

En inderdaad Tollembeek ligt tot groot jolijt van mijn modelspoorbaan[:)] maar tot ergenis van mijne portemonnee[:(] HEEL dicht tegen Edingen. 't Is tien minuten rijden...
Always be modelling!

Janssfs

Dag Peter, ik woon in Gent. Da's een beetje te ver, maar ik wil je wel proberen op weg helpen.

Je neemt alle locs van je baan en je doet ??n per ??n de instellingen.
Met de pijltjes bovenaan kies je "NEW"
Dan kan je de naam intypen die je wenst - 5 karakters. Het werkt zoals bij een GSM (eerst letters, dan de cijfers).
Dan stel je het adres in.

Kan dit je verder helpen?
 

Peter

Ja, Jannss, zover ben ik wel mee. Het probleem is: hoe schakel je over van lettersnaar cijfers, want ik krijg enkel maar letters, en wil bv. mijn 45 van Olaerts het adres MW 45 geven.
Met vriendelijke groeten
Peter

Janssfs

Je kan enkel als naam letters en cijfers gebruiken. Na de letters komen automatisch de cijfers.
Voor het adres van de lok zelf kan je enkel cijfers gebruiken.

 

okki

hallo peter
op deze pagina staat de nederlandse handleiding
mvg  arno



http://www.roco.cc/content.php?id=1866