Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

DHL containers

Gestart door EricVW, 16 juli 2007, 16:12:36 PM

EricVW

Volgens MSM kun je de De DHL containers kopen
Zijn die van Roco of van Piko.
Staat niet duidelijk vermeld in de modelspoormagazine , laatste nummer
Blz weet ik niet
Groeten
Eric
De waarheid ligt aan de meet

Jurgen

#1
Het staat inderdaad slecht aangegeven in MSM. Maar je kan wel logisch nadenken en zoeken.
Er staan 3 merknamen op de pagina waar de containers afgebeeld staan, namelijk Herpa, Piko en Sai. Bij Herpa heeft men het over de containers met opschrift Hamburg S?d. Die afbeelding staat boven de DHL containers.
Dus ben ik gaan zoeken op de site van Herpa naar "DHL" en zo ben ik uitgekomen op heel veel DHL spullen waaronder art. nr. 076081. Twee maal raden wat ik daar gevonden heb. [;)] Prijs volgens de site: ? 11,25.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Arbeco

#2
Hoi Eric,

Van Fleischmann heb ik een set bestaande uit 2 containerdraagwagens van de NS, beladen met twee 40" containers van DHL. Heb het even voor je nagekeken door er een container af te halen, en ook deze zijn van Fleischmann. Ik weet niet of je de containers los kunt kopen, of dat ze enkel in de set verkrijgbaar zijn (waren).

Groeten Len
Old diesels never die...

INFO

#3
[:0][:0][:0][:0][:0]

ik heb lees Jurgen
staat prijs volgens side ? 11,25.
ik gezien.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Jurgen

#4
Tja, een volledige zin typen is blijkbaar een enorm vermoeiende zaak voor sommige mensen. [V]

Eric, heb jij 1 of andere handicap ofzo? Of heb je je school niet afgemaakt? Of ben je nog maar een jaar of 5?
Als het antwoord op 1 van deze vragen "ja" is, dan mag je van mij verder doen zoals je bezig bent. Anders, tja... zucht. [V]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

#5
Sorry hoor Jongens ,maar dit is er ver over hoor, ook al kan je kop nog staart krijgen aan Eric's zijn zinsopbouw,daarom hoef je er nog niet mee te lachen of het in het belachelijke te trekken h?,hij heeft een vraag gesteld,sommige hebben er een antwoord op gegeven en daarmee is de kous af, dus Eric ik denk dat je het antwoord nu wel zal weten h?.[;)]

Jurgen

#6
Sorry Ervin, maar zo bedoel ik het in ieder geval niet. Ik besef ook dat de vragen die ik stel op een forum nogal schokkend overkomen, maar ik probeer gewoon te begrijpen waarom Eric blijft volharden in zijn spijkerschrift. Dit is niet handig, voor niemand.
Hopelijk begrijpt Eric dat ook en zal hij in de toekomst echte zinnen maken. Dus als mijn kennis van het Nederlands mij niet in de steek laat: onderwerp, persoonsvorm en lijdend of meewerkend voorwerp. Dan pas heb je een volledige zin.

Tot slot mijn excuses naar Eric toe voor de directe vraagstelling in mijn vorig bericht.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

EricVW

#7
Jurgen,
Je hebt gelijk , Jurgen geen verontschuldiging


En de waarheid ligt op het einde
Dit is telegramstijl
IK durf mijn echte naam te vermelden, velen durven dit niet???
Eric

janjozef

#8
dat is al iets beter Eric


Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kedeng Kedeng

#9
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Eric, heb jij 1 of andere handicap ofzo? Of heb je je school niet afgemaakt? Of ben je nog maar een jaar of 5?
Als het antwoord op 1 van deze vragen "ja" is, dan mag je van mij verder doen zoals je bezig bent. Anders, tja... zucht. [V]

Eigenlijk is dat een racistische opmerking [:(!] & dat is hier toch verboden meen ik,
Want nu lijkt het als je niet goed kunt schrijven al gehandicapt bent, erg voor die mensen [V]
(& tot die groep behoor ik ook omdat ik niet goed kan schrijven & met een handicap moet leven)
dus merci.

Had ik nooit verwacht van modelbouwers, allee toch wel,
Heb al naar paar mensen een email gezonden om langs te komen om naar hun baan te komen kijken,
En voor "eric" was het geen probleem maar voor die ander wel omdat ik gehandicapt ben.

Anarchy

#10
Roy, niet iedereen is zo happig om vreemden te ontvangen hoor.

Klaas Zondervan

#11
Kedeng Kedeng,

Wat is dat nou toch voor een idiote reactie. Het woord racistisch is hier helemaal misplaatst.
Jurgen doet gewoon een eerlijke poging om er achter te komen waarom Eric zulke onbegrijpelijke berichten schrijft. Ik heb me dat ook afgevraagd, en volgens mij zijn er 2 mogelijkheden: of hij is zwakbegaafd, en dat is dan een goede verklaring voor zijn onbegrijpelijk gebrabbel, of hij is een geslepen grappenmaker die ons nu al maandenlang voor de gek houdt.
Blijkbaar ben jij al eens bij hem op bezoek geweest, dus je kunt ons uit de droom helpen. Want Eric zelf reageert nooit op dat soort vragen.

ERVIN

#12
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng



Had ik nooit verwacht van modelbouwers, allee toch wel,
Heb al naar paar mensen een email gezonden om langs te komen om naar hun baan te komen kijken,
En voor "eric" was het geen probleem maar voor die ander wel omdat ik gehandicapt ben.




Hola Kedeng Kedeng, nu voel ik mij wel aangesproken hoor [:(!], ik weet dat je mij al meerdere malen hebt gevraagd om langs te komen, maar ik heb een drukke baan, ik heb een gezin en ik heb een nare ervaring opgelopen met ??n van de bezoekers, dus de opmerking die je maakt doet mij pijn, ik heb Eric hier in dit draadje al eens verdedigd omdat ze hem ??n of andere handicap aansmeerde, en het is absoluut niet zo dat je niet tot hier mag komen omdat je gehandicapt ben, maar met deze opmerking die je hier maakt ben ik niet zo gelukkig!!![V]

eric

#13
Voor Roy is dit naar alle waarschijnlijkheid heel hard aangekomen omdat hij een fysieke handicap heeft waardoor hij moeilijker kan schrijven en hij bedoelt ook niet jou Erwin, maar hoe het in algemene dat hier gereageerd wordt op sommige hun schrijfwijze.
Mensen bijvoorbeeld met dislectie hebben hiermee al enorm veel moeite om hun gedacht neer te pennen en of het lezen van berichten.
Ikzelf heb drie kinderen, eentje met dislectie, eentje met een zwaar motorische handicap en de laatste met autisme.
Dus ik weet ongeveer hoe Roy en Eric VW (en waarschijnlijk nog meerdere) zich voelen bij sommige hun reacties.

Jurgen

#14
Het heeft lang geduurd voor er iemand op die vraag van mij reageerde.
Maar ik denk dat iedereen toch wel slim genoeg is om te weten dat het bij bepaalde handicaps gewoon moeilijk is om iets te typen of uit te leggen. Vandaar mijn vraag.
Met een mentale handicap kan het schrijven al moeilijker gaan. Iemand zonder benen is ook gehandicapt, maar die kan wel perfect schrijven. Ik hoop dat je dit kan begrijpen.
Zoals ik reeds gezegd heb, ik ken Eric niet en probeerde dus ook te weten te komen waarom hij bleef volharden in zijn telegramstijl. OK, mijn vraag was direct, maar gerechtvaardigd.

Verder ga ik mezelf niet meer verantwoorden voor die vraag, want volgens mij gaat dit toch altijd de verkeerde kant op gaan.
De vraag ga ik ook laten staan in mijn bericht, anders weet geen kat meer waarover dit gaat.

Trouwens, Roy (kedeng) je vat het verkeerd op. Er staan nog 2 andere vragen bij die eerste vraag h?.
Slecht schrijven is geen reden om gehandicapt te zijn, maar gehandicapt zijn kan wel een reden zijn om slecht te schrijven. Denk daar maar eens over na.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.