Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Henckens seinen

Gestart door tonycabus, 04 februari 2005, 13:33:30 PM

Anarchy

Vandaag zat de catalogus ook in de bus. Er zitten zeker en vast interessante zaken bij zoals die onderdelen voor overwegen. Zijn de seinen reeds de nieuwe versie? Ik zou voor de overweg een paar zaken willen bestellen, maar misschien ga ik wachten tot volgend jaar en in 1 keer direct alle seinen ook bestellen.

hpmhenckens

Henckens modelbouw deelt U mede dat de NMBS seinen vanaf 01 Augustus 2006 geleverd zijn in de NIEUWE uitvoering.
Dus genieten van de NIET meer uit-stekende mast. (max.0,2 mm) betere
verlichting en strakkere afwerking door ook messing lichtkapjes etc.

HENCKENS Modelbouw
    OVERLOON.[:D][:D]

Anarchy

En dit alles voor een iets goedkopere prijs denk ik? Want jullie seinen kosten nu nog 19,95?.

knibbelknabbel

Mooi! Doe zo verder...[:D]

13erke

ik heb men katalogus vandaag ook ontvangen (prima sercice meneer Henckens, doe zo verder[^][^]). Hoe kan ik jullie producten aanschaffen, zijn er handelaars of via het internet?

Anarchy

13erke,

Hun website is er nog niet. Ik denk wel dat je hun artikelen via de handelaar kan aanschaffen. Maar als je bij de prijslijst onderaan eens kijkt zie je dat je rechtstreeks bij hun ook kan bestellen.

hpmhenckens

Beste 13erke,

Indien je een of ander zou willen bestellen dan kan dat via E-mail, laat ons weten wat je wenst en wij nemem kontakt met je op over voorraad, bestelling en dergelijke. Na Uw betaling worden de spullen vanuit Nederland per post toegezonden.

Vriendelijke groet,

H.P.M.Henckens.     E-mail:  hpmhenckens@home.nl


Een P.S. berichtje voor Zwitserland en Noorwegen H0 Hobby-isten !!
Ons seinen assortiment is NIET beperkt tot NMBS en NS seinen, ook
Zwitserland en Noorwegen zijn in ons fabrikage programma opgenomen.
In onze katalogus staan wel de Zwitserse seinen afgebeeld, de Noorse
NIET, maar die komen straks wel op onze website die in opbouw is.
Echter voor deze seinen moeten we ons beperken tot de H0 schaal.
Gaat Uw belangstelling uit naar Zwitserland ? aanvragen die kata-
logus. GRATIS !!!! Wel Uw POSTADRES opgeven want de katalogus is NIET digitaal te verzenden. En vermelden " H0 katalogus" [:D] [:D]

HENCKENS Modelspoortoebehoren.
      te OVERLOON.

mark7758

Gaan jullie ook Luxemburgse seinen maken?
Zo ja. Nog iets nodig?
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

knibbelknabbel

Kan ik Belgische seintjes kopen op de modelspoorexpo in Mechelen? Staan jullie daar ook?

Ik zou nog de volgende seinen nodig hebben:
- 2x 3014 (normaalspoor, 5 lichten, ronde hoeken)
- 2x 3034 (normaalspoor, 5 lichten, scherpe hoeken)
- 2x 3054 (normaalspoor, 4 lichten, ronde hoeken)
- 2x 3064 (tegenspoor, 4 lichten, ronde hoeken)

Wat zijn de verzendingskosten?

hpmhenckens

CiteerGeplaatst door mark7758

Gaan jullie ook Luxemburgse seinen maken?
Zo ja. Nog iets nodig?
[/quote

Beste Mark 7758.

Wij denken dat de afzet van Luxemb. seinen erg weinig zal zijn en dan is het erg (financieel) risico-vol om dergelijke seinen te gaan ontwikkelen, want dat is behoorlijk kostbaar. Als jullie een andere mening hebben over aantallen dan horen wij dit graag. Wie weet??
Wij wachten op jullie berichtje.[:(] [:(]
Huub Henckens
HENCKENS Modelbouw te Overloon.

mark7758

Wat moet de oplage van een sein zijn om het te kunnen maken?
Ik denk dat wel degelijk een markt voor is.
Als jullie het ooit gaan maken. Laat het eens weten aan spoorgroepluxemburg.nl die zullen zeker geintresseerd zijn.
Ga anders eens praten met de grote winkels in Luxemburg. Voor die prijs van jullie moet het haalbaar zijn.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

hpmhenckens

citaat:
Geplaatst door knibbelknabbel

Kan ik Belgische seintjes kopen op de modelspoorexpo in Mechelen? Staan jullie daar ook?

Ik zou nog de volgende seinen nodig hebben:
- 2x 3014 (normaalspoor, 5 lichten, ronde hoeken)
- 2x 3034 (normaalspoor, 5 lichten, scherpe hoeken)
- 2x 3054 (normaalspoor, 4 lichten, ronde hoeken)
- 2x 3064 (tegenspoor, 4 lichten, ronde hoeken)

Wat zijn de verzendingskosten?



Beste Joeri,
Maak me even je E-mail adres bekent zodat wij je wat gegevens kunnen
sturen die (alleen) voor jouw betekenis hebben op je forumberichtje. Vriendelijke groet,
Huub Henckens.       E-mail; hpmhenckens@home.nl

Tom

Ik heb vandaag ook mijn katalogus ontvangen.
Toch handig als je daar eens alle seinen eens naast elkaar hebt staan. [;)]
Tom

loebaske

Bedankt voor het foldertje met de seinen, de prijs is zeer intressant en ook de slagbomen en overweg seinen, ga eens rustig nakijken wat ik precies nodig heb en men bestelling plaatsen..
indien jullie op de beurs staan in Mechelen kunnen we eens kijken naar de uitvoering van de seinen.
Groetjes
Eric

knibbelknabbel

Heeft er al iemand de overweg met slagbomen?

Ik zou die graag eens in "levende lijve" zijn, het is te zeggen; op een foto of zo...