Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

Website met staat van dienst v/d locs gezocht

Gestart door Jurgen, 27 mei 2007, 14:15:29 PM

Jurgen

Wat een titel. }:)
Een beetje duidelijkheid: ik ben dus op zoek naar een website waar je per locreeks kan zien welke locnummers nog in dienst zijn en dewelke afgesteld, verkocht of verschroot zijn.
Vroeger was er zo'n website, maar daar zijn de fiches verdwenen door tijdsgebrek van de eigenaar van de site. Ik zoek nu dus een nieuwe site.
Ik zoek dit om mezelf te kunnen bezighouden. Ik houd een bestandje bij in Excel voor mijn eigen locs. Zo weet ik dewelke ik samen op mijn baan kan inzetten. Al zal ik mij niet 100% hieraan houden hoor. Het is zoals reeds gezegd om mijzelf bezig te houden. :)

Als er iemand zo'n website weet, laat maar iets weten. Misschien is het nog handig voor andere mensen op dit forum.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Dank je wel Patrick.
Deze site stond reeds bij mijn favorieten, maar ik wist niet dat je dit op diezelfde site kon terugvinden. [}:)] Bij d?pots denk ik automatisch aan de stelplaatsen. Ik heb dus ook nooit op die link geklikt. Dom van mij.
Maar sommige directe links werken ook niet op die website. Via een omweg kom je er dan soms wel. Zo moet je bijvoorbeeld bij Rollend materieel eerst naar de technische fiches gaan om bij diesellocs te geraken.

Maar even voor de duidelijkheid, radi?e is buitendienst gesteld en ferraill?e is verschroot h
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Maar even voor de duidelijkheid, radi?e is buitendienst gesteld en ferraill?e is verschroot h??

Jep.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *