Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Viessmann

Gestart door Peter, 30 april 2007, 16:52:01 PM

Peter

Had donderdag laatsleden een E-mail gestuurd aan Viessmann in Duitsland omdat er een bevestigingsring ontbrak bij een signaal.
Een uur later had ik al antwoord op mijn mail dat het zou opgestuurd worden en vandaag zat er al een pakje in de bus met twee ringen, met een briefje ter verontschuldiging voor de fout.
Over service gesproken Dit is gewoon perfekt.:D:D:D
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Blij te horen dat er een firma is die zijn klanten trouw is.
Tom

tonycabus

Ook de tegenwoordige Belgische importeur is de moeite waard!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Rotsgieter

Wat bedoel je Tony, zijn service of de man zelf.[:D][:D]

Mvrgr. Hans

Rotsgieter

En hoe is het gestelt met de levering van de grote kastanjebomen ?
In 2000 zijn ze al aangekondigd en heb ze besteld bij mijn leveransier (winkel) maar heb ze tot op heden nog niet gezien dus voor mij is Viessmann niet zo positief.

Mvrgr. Hans

TrainTechnology

citaat:
Geplaatst door Rotsgieter

En hoe is het gestelt met de levering van de grote kastanjebomen ?
In 2000 zijn ze al aangekondigd en heb ze besteld bij mijn leveransier (winkel) maar heb ze tot op heden nog niet gezien dus voor mij is Viessmann niet zo positief.

Mvrgr. Hans

Hallo Hans,

Welke artikelnummers zoek je precies ?
Heel wat types bomen zijn al leverbaar, enkele zijn zelfs al uitgeput. Deze bomen worden gemaakt met natuurproducten (planten), en die natuur is nu niet echt zo voorspelbaar...

Mattias

Train Technology - Viessmann-importeur voor Belgi?

loebaske

Dat is wel waar Tony, moesten alle importeurs zo zijn zou het aangenaam zijn om onze hobby te volmaken, heb Mattias weer eens ontmoet en nu op de opendeur bij Locomatic, ewel ben veel wijzer geworden over wat ik nodig heb voor men baan digitaal aan te sturen, heb wel nog niets besteld omdat ik nog bezig ben met bouwen en nog niet precies weet wat ik nodig heb, maar weet nu wat te doen om feilloos digitaal te rijden, bedankt Mattias.