Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nieuwe Thalys motor??

Gestart door ERVIN, 18 april 2007, 23:04:05 PM

tufken

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

H? Patrick, met dit weer zijn er overal terrasjes ... zelfs in Ekeren (al moet je ze zoeken).

Caf? Trac? is dan een unieke plek (voormalig station van Ekeren) om bij een Trac?-biertje te genieten van voorbij rijdende treinen, waaronder de Thalys.

Is die Taverne al lang in het station?  Tot januari 2007 was ik alle dagen in Ekeren aan het Station.

Het is wel een mooi station.

Ik zat meer in Ekeren dan in Beveren... en ken daar nogal wat volk
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

doomslu

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

...

Voor de ge?ntereseerden zal ik nu iedere handeling aan de verbouwing fotograferen... ??n beeld zegt meer dan 1000 woorden, niet waar.
Zodoende dit project misschien navolging krijgt bij anderen, eenmaal ze zien dat dat een fluitje van een cent is.

Goed idee.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tonycabus

Ik snap er de b...... van! Mijn Thalys rijdt enkel met een decoder, een paar leds en een as met antislipbanden (uit een statisch tentoongestelde wisselstromer) als wijzigingen nu bijna DRIE jaar rond (elke dag, soms hele dagen, velen weten ook w??r!) met die MABUCHI-motor erin. Zoals ik al zei is dat dezelfde als in de M?Trix HOBBY-modellen en de beide in de KMB reeks 60. De decoder is een Lenz Silver met motortype (CV50) op '2'.
Natuurlijk, als je wil 'kruipen' is een ijzerloze motor (liefst ook met een grotere overbrenging) een aanwinst.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

conducteur

ik weet waar! en daar rijdt hij heel goed!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

tonycabus

Op die baan is de maximum schaalsnelheid van de Mehano-Thalys 70km/u en optrekken en afremmen doet-ie als een echte...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

conducteur

als hij rapper zou rijden zou je hem zien net als hij weer weg is[:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Tegen dat hij op volle snelheid is heeft hij al drie ronden over mijn baan gereden.[:D][:D][:D]
Dus....geen Thalys op mijn baan(tje).
Met vriendelijke groeten
Peter