Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nieuwe rijtuigen LS-Models

Gestart door BD1701, 12 april 2007, 18:11:21 PM

BD1701

Jawel, zoals al reeds in een andere rubriek vermeld, heeft LS-Models weer een aantal nieuwe Belgische rijtuigen uitgeleverd, namelijk de RESTO-rijtuigen (Ex Grill-Express) alsook de Mistral 69 (2de klasse) rijtuigen zijn er. Wat mij opvalt is dat LS-Models weer zeer fraai werk geleverd heeft met een prachtige afwerking zoals we de laatste tijd gewoon zijn van LS-models.
Hopelijk zullen de nog toekomstige speciale rijtuigen van LS-Models (waaronder de SR3, DMS-meetrijtuig, ...) even goed afgewerkt zijn.
Nu nog even mijn oudere spoorweg journaals inkijken met welke trein ik deze RESTO kan meesturen, en we kunnen weer gaan reizen.
 

Anarchy

DB1701,

Als je foto's weet van samenstelling waarin deze voorkomt mag je ze hier altijd publiceren.

treinliefde

Ja, prachtig,

Ik heb ze deze namiddag meegebracht van bij Patrick.







Ook 4 stuks goederenwagens van de SNCF



Onze verzameling is weeral wat groter.

Ik ga me ook nog de mistral rijtuigen van de SNCF aanschaffen, daar is een prachtige set met 3 rijtuigen ook.  En ik denk toch dat het geen probleem is als die gecombineerd rijden NMBS en SNCF rijtuigen of wel?

Jurgen

Op de site van LS Models kan je foto's terugvinden. Je moet gaan kijken bij "Treinsamenstellingen" en daar kiezen voor maand 7 tot en met 12 van 2002 of 2003. In totaal ga je slechts 3 samenstellingen vinden, maar het is toch al een begin. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

13erke

@ anarchy,
her resto rijtuig reed oa de pyrinees express (1998)
met volgende samenstelling:




Anarchy

Dank u 13erke mooie tekening!