Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

XX

Gestart door Riny, 09 april 2007, 11:08:42 AM

Riny

XX
#30
Helemaal mee eens.
Hier worden wij ten aanzien van onze hobby niet wijzer van.

Wat mij betreft, Zand er over, uithuilen en opnieuw beginnen.

Klaas Zondervan

XX
#31
citaat:
Geplaatst door Riny

Nog een bijkomend punt ondergetekende en Davy, en andere niet nader te noemen personen komen uit de zelfde vereniging....

Waarom zou je ze niet noemen? Voor de andere lezers heldert het de zaak misschien op. Dus doe ik het maar: Wim Ros (alias INFO) en Klaas Zondervan (dat ben ik dus).

Gerolf

XX
#32
Even teruggelezen, en er staat voor het "nageslacht" geen nuttige info in dit draadje, dit is zelfs geen roddelpers-niveau.
@Tony: wat mij betreft deze draad wissen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

poco loco

XX
#33
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters


@Tony: wat mij betreft deze draad wissen.



Ik dacht: even dit "recent onderwerp" openen, niet helemaal mijn ding die kerkklokken, maar alle 'modelspoorwetenschap' is meegenomen. Kom ik een hoop non-info en haatmail tegen.
Wissen die boel!

groet, luc.

Nee, Wim, niet tegen jou, voor zover er van deze draad nog wat te maken valt, ben jij duidelijk, vriendelijk en relevant.

SuSke

XX
#34
Normaliter reageer ik niet op dit soort draadjes, maar deze is toch wel het summuum.

Ik kan dan ook enkel de mening van Gerolf en Luc (poco loco) en anderen bijtreden: Wis dit draadje aub.

Voor hen die zich laten opdraaien door de reacties van anderen wil ik enkel beleefd vragen: Lees aub eerst je reactie door en denk tweemaal na alvorens ze te posten en reageer als een volwassen persoon.

Toon aan je medemens evenveel respect als dat wat je van een ander voor jezelf verwacht.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

XX
#35
Ja, deze begint zo stilaan Monty Python allures aan te nemen. Als iedereen die hier nu niets te maken heeft nog eens zou ophouden met te zeggen dat het gedaan moet zijn en dat het gewist mag worden, dan zou dit draadje niet altijd bovenaan verschijnen. Soms is niet reageren beter.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

hobbyist

XX
#36
Als iedereen niks meer plaatst, dus niet meer op reageert stopt dit item van zelf wel Maar als iedereen zoals nu er op blijft reageren vind ik aan dit forum niks meer aan. zulke reacties lees ik niet maar het blijft hier mar duren.

Gerolf

XX
#37
citaat:
Geplaatst door Havoc

Ja, deze begint zo stilaan Monty Python allures aan te nemen. Als iedereen die hier nu niets te maken heeft nog eens zou ophouden met te zeggen dat het gedaan moet zijn en dat het gewist mag worden, dan zou dit draadje niet altijd bovenaan verschijnen. Soms is niet reageren beter.

Geestig [:D]
Zullen we vanaf nu met zijn allen hier posten dat hier niet meer op gepost moet worden [}:)] [:o)][:D] [?]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

XX
#38
H?h?!!!
Ikke weer terug, net mijn nieuwe Belgacom-pakket in mijn even nieuwe domicilie in Bl'ge ge?nstalleerd.
Nico had al laten verstaan dat ik momenteel iets anders dan treinen aan mijn hoofd had, verhuizen op een ik en een jij is nu eenmaal tijdrovender dan 'georganiseerd' verhuizen.
Toch is het geslaagd...
En nu niet meer ze...uren hier!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)