Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

XX

Gestart door Riny, 09 april 2007, 11:08:42 AM

Klaas Zondervan

XX
#15
Ja hoor Riny, jij bent ook lief.[8D]

Wat dat klokje betreft, je zegt dat het allemaal goed gekomen is. Mag ik daaruit afleiden dat het al werkt, of betekent het alleen maar dat je weet hoe je het op gaat lossen? Of iets daar tussenin?

n/a

XX
#16
citaat:
Geplaatst door Riny

En ik dan ???

Ik hoef @#$#&%$*& niet afgezeken te worden door een paar omhoogvallen personen.
Het is bij deze types, welke ook actief zijn op andere fora's, elke keer het zelfde geL*L.[}:)]




De nagel op de kop Riny .Op een ter ziele gegaan Nederlands forum waren er ook een paar. Die zitten nu elders. Die hun hobby schijnt internet en fora te zijn ipv modelbouw.
Ik hou het voor bekeken.

Flip

Klaas Zondervan

XX
#17
Riny,

ondertussen begrijp ik helemaal niks meer van alle commotie. Je vindt dat je afgezeken wordt, maar ik heb het draadje nog eens nagelezen, en ik kan dat niet terugvinden. Dus in plaats van te spreken van een paar "omhooggevallen personen" zou je beter eens man en paard kunnen noemen. Door wie ben je afgezeken, en welke opmerking maakt dat je je zo voelt? Ik kan het niet terugvinden.

Wat de techniek van je probleem betreft, ik kan je wel een oplossing verschaffen. Maar dan wil ik wel graag weten wat de stand van zaken is, want als je al bezig bent met een oplossing, dan hoef ik geen moeite te doen.
Om mijn oplossing uit te werken heb ik nog wel een vraag. Je schrijft dat het klokje werkt op wisselspanning, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij het op gelijkspanning ook wel doet. Zou je dat eens kunnen checken? Als hij op gelijkspanning ook werkt zou dat een vereenvoudiging van de schakeling betekenen.
Ik hoor het wel als je nog van mijn diensten gebruik wilt maken.

Klaas Zondervan

XX
#18
Riny, waarom heb je al je berichten gewist? Dat vind ik nou pas echt flauw.
Het draadje gaat daardoor nergens meer over en ik leg het dan ook graag in de slopershand van een moderator.

Gerolf

XX
#19
Toen ik de titel van dit draadje zag: "XX", m.a.w. kusjes [?]

Blijkt dat dit iets geheel anders is geworden [:(!]

Even duidelijk maken:
- onderwerpen wissen of veranderen doe je NIET !!
- persoonlijk worden doe je NIET !!

Laat dit de laatste keer geweest zijn [:(!]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

kasteel

XX
#20
@ Gerolf
proficiat - goed zo - inderdaad wissen doet men NIET
groeten
Jan

Jurgen

XX
#21
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Waarom heeft Riny zijn berichten verwijderd?
Toen ik de (nieuwe) titel van het onderwerp zag, moest ik meteen aan Davy denken. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

XX
#22
citaat:
Geplaatst door Havoc

Wat een bek...



Wie bedoel je hier eigenlijk Havoc ?

Gr Flip

Johnnytrein

XX
#23
En ze zijn weer vertrokken [:I]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

XX
#24
citaat:
En ze zijn weer vertrokken  

--------------------------------------------------------------------------------
groetjes Johnny





Ja, de trein da's altijd een beetje reizen nietwaar [:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

XX
#25
citaat:
Wie bedoel je hier eigenlijk Havoc ?


Dat was een reactie op Riny die hier in deze draad ineens begon te schelden en klagen over "afgezeken" te worden. Dat terwijl hij in deze draad uitgebreid geholpen was door Ysbeer. Enfin, die posts schijnen verdwenen te zijn waardoor de hele zooi uit context getrokken is. Beter snel vergeten...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

XX
#26
Misschien is het een goed idee om dit onderwerp gewoon te verwijderen.
Tenzij iemand het draadje kan restaureren? [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

gregory

XX
#27
de moderators kunnen het draadje toch verwijderen , want van dit komt niemand wijzer, nu niet en in de toekomst niet.

Riny

XX
#28
citaat:
Geplaatst door Havoc

citaat:
Wie bedoel je hier eigenlijk Havoc ?


Dat was een reactie op Riny die hier in deze draad ineens begon te schelden en klagen over "afgezeken" te worden. Dat terwijl hij in deze draad uitgebreid geholpen was door Ysbeer. Enfin, die posts schijnen verdwenen te zijn waardoor de hele zooi uit context getrokken is. Beter snel vergeten...



Treinist werd onterecht aangevallen als zijnde beginneling en door zijn begrijpelijke emotionele reactie.
Dat is onrecht en als mensen onrecht wordt aangedaan spring ik daar gelijk boven op, ik kan daar niet tegen.
Lezen, lezen en lezen dat is wat er had moeten gebeuren alvorens te reageren.
Met genoemde ysbeer heb ik geen problemen integendeel zelfs, en met andere personen die mij terwillen waren ook niet.
Maar dat weten de betreffende personen in kwestie wel.

Maar het is net als overal, er zijn er die alles mogen en kunnen  zeggen en er zijn er die het niet in hun hoofd moeten halen om ook hun mening te zeggen of te uiten.

En ik ben het type dat dus echt niet voor iemand of wat dan ook zijn mond houd.

En wat de uiting naar Davy betreft, makkelijk als iemand zich niet meer kan verdedigen, ook weer zoiets.
Nog een bijkomend punt ondergetekende en Davy, en andere niet nader te noemen personen komen uit de zelfde vereniging dus vul de rest maar zelf in.

Zo, weer stof om verder op te doen waaien.

P.s. En mensen die niet weten waar het hele verhaal over gegaan is moeten geen mening geven of reageren en dus beter hun mond houden, dat is alleen maar kolen op het vuur gooien.



Jurgen

XX
#29
Dat het onterecht is dat mensen onterecht aangevallen worden, daar ben ik het mee eens.
Maar geen enkele reden is goed om al je berichten te verwijderen. Blijkbaar zijn de berichten van Treinist ook verdwenen, want ik kan nergens een bericht terugvinden van hem in dit draadje.

Wat het verwijderen van berichten betreft, en nu richt ik mij naar iedereen, laat het de laatste keer geweest zijn. Want op deze manier gaan er nog meer mensen afhaken en dat brengt ons dan weer bij een ander draadje.

Wat mijn opmerking over Davy betreft, dat is blijkbaar toch verkeerd overgekomen. Mijn excuses daarvoor.

Laat ons dit draadje nu afsluiten, want wijzer gaan we er toch niet meer op worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.