Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Bedankt.

Gestart door INFO, 02 april 2007, 17:22:44 PM

INFO

Hi MedeSpoorders,

Gezien de laatste ontwikkelingen, heb ik besloten mij niet langer in te zetten voor deze vorm van service en informatie verstekking.
Iedereen is hartelijk bedankt.

Mvg
Wim Ros (Info).
Alleen de waarheid ligt in het midden.

pahasoft

Hallo Wim,

Jammer!

martintje

ja heuuuuh geen dank denk ik dan...........

Wim verklaar je nader, of zeg niks.
Aan deze halve zinnen heeft niemand wat.
En zeg niet weer, de betrokkene cq schuldige weten wel wat ik bedoel, ook daar heeft verder niemand wat aan.
Mvg Marty

EricVW

Wim
verlaat ons niet
Heb reeds veel tips van je gekregen
eric

doomslu

Het is altijd jammer als experts het forum verlaten, om wat voor reden ook. [:(]
Toch bedankt, Wim, voor alle nuttige informatie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ysbeer

Wim niet zomaar verdwijnen.
Ik zelf heb ook weleens gedacht iedereen kan b......
Maar ik wel uitgelegd waarom.
Daar hebben de 99 procent onschuldige recht op,zeg het gerust recht voor zijn raap,maar zeg wat.

wim ysbeer

INFO

Wim, ik zal een tipje van de YsBeer oplichten.

Ik werd vandaag uitgesloten op een bekend Nederlands forum. De vermoedelijke rede is omdat ik iemand een Persoonlijk bericht had geschreven, wat bij die persoon kennelijk in verkeerde aarde viel.

In plaats daar naar mij toe op te reageren, meldde hij dat aan een moderator.

Dus waarvoor is dan een persoonlijk Bericht, toch ook om iemand iets te zeggen, waar je het niet mee eens bent. Nu ben ik allang weer vergeten wat er precies in stond en waar het over ging, want dit is al wat langer geleden verzonden aan de persoon in kwestie.

Als ik alle persoonlijke aanvallen en beledigingen aan mijn adres nog moet melden, dan hebben een aantal mensen een dagtaak. Nu zakte mijn broek hier dusdanig van af, dat ik besloten heb hier een punt achter tezetten, en mij verder op mijn eigen eilandje terug te trekken, en de dingen te doen die ik leuk vind.

Zonder mij te hoeven ergeren aan een stelletje met calvinistische trekjes.

Verder zal ik me in houden, en jullie veel wijsheid en sterkte wensen.

Mvg
Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Havoc

Sorry dat te moeten horen. Ik dacht al dat het niet omwille van dit forum was, want het is hier zo stil de laatste tijd. Nu ja, steeds terug welkom hoor.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ludwig

Ach Wim, neem het toch allemaal niet zo erg op[;)]
Het is een hobby h?
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ysbeer

citaat:
Geplaatst door cota

Ach , neem het toch allemaal niet zo erg op[;)]
Het is een hobby h?
Groeten
Ludwig



Dat is het nu juist,het is een hobby.
En om dan ook nog te worden uitgescholden,gekleineert,bedreigd enz
Het lijkt verdorie wel of we  boeven zijn met een criminelen organisatie.
Aan de andere kant,dit soort enge mensen is maar een zeer klein deel van ons hobbyiste,en dat schept weer moed.
Mij krijgen ze er niet onder ook al schrijf ik volgens dit soort mensen taalfouten,onzin of wat dan ook.

wim ysbeer

Havoc

Gelukkiglijk is het een minderheid. Maar om daarvoor iets waar ge graag mee bezig bent te laten staan? Niks van aantrekken. Als dat forum zo reageert kunnen de moderators ook gene vette zijn.

PS Ysbeer: ik heb serieus op mijn tong moeten bijten om mijn slecht karakter in toom te houden...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

martintje

Ok Wim, het is me (ons) nu duidelijk, en begrijpelijk.
Ik heb het zelfde meegemaakt op ik denk hetzelfde forum, en er is gewoon 1 ding wat helpt, niet meer reageren daar.
Ik beschouw mezelf als een beginner, maar wel een wat gevorderde beginner, en van sommige dingen weet ik wel wat, en als dat hard onderuit geschoffeld wordt door onwetende personen die en geen kennis hebben en geen manieren, dan is de lol er gauw af, en blijft er een grote groep beginners over, en of daar een forum of hobby goed doet, vraag ik me af, en is jammer voor de mensne achter het forum die hun stinkende best doen en er veel uren is stoppen, maar helaas ook soms te snel conclussies trekken.
Gelukkig is het nietaan de hobby gerelateerd maar aan de gehele maatschappij, je leert ermee leven.
Als ik weer domme digitaal vragen heb ( ja domme vragen bestaan), dan weet ik je te vinden [:D].
Jammer als er weer een kleurrijk figuur uit de openbare modelspoordelarij verdwijnt
Mvg Marty

ERVIN

All?? Wim, niet zo vlug vertrekken, wat moet ik dan zeggen, ik heb dreigmails gehad, ze hebben hier bij mij thuis wagons gestolen, en ik ben er ook nog steeds hoor, dus verlaat je eilandje maar vlug en keer terug, daar waar de mensen je echt nodig hebben.[;)]

Gerolf

Sta me toe dat ik je reactie toch wat vreemd vind, Wim: Door een onheuse behandeling op een ander forum verlaat je dit forum...
Ik ga er van uit dat je een tijdje niets met fora te maken wil hebben, maar uiteindelijk een goede keuze zal maken: hier w?l mee verder helpen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

krispy

Allee Wim ,
niet doen zenne, Gij waard in der tijd ( nog ni zolang geleden ) een van de eerste om mij te helpen met mijn probleem van toen.
Dit zal wel bij veel forumleden zo geweest zijn [;)][;)] !!!!

Wij ( de nieuwelingen ) hebben hier wel echt nood aan verschillende
doorwinterde modelbouwers [:)] , zij geven soms raad of voorstellen ( meestal uit zelf-ervaring ) waar wij niet aan denken , omdat we nog nooit voor die bepaalde situaties hebben gestaan .

Ik zou voorstellen , volg het forum een tijdje vanop afstand [:(] en kom na een afkoelingsperiode terug [:)], vele zullen er U dankbaar voor zijn ( waaronder ik onderandere ), moet zeggen dat ik sinds ik alles volg , al heel wat heb bijgeleerd [^]( zowat van iedereen iets )
Allezin wat Uw beslissing ook mag zijn , nog veel plezier met Uw ( onze ) Hobby en geniet er nog van [:p]

Groeten
Krispy
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m