Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

betalingen conrad

Gestart door EricVW, 21 maart 2007, 21:18:30 PM

EricVW

In Nederland kan men bestelingen doen zonder verzendkosten
In Belgie Niet?
Europa ?
Eric

laurens66

Je kunt in Belgie toch niet met Ideal betalen.

Als men in NL met Ideal betaald, direct betalen bij de bestelling worden er hier geen verzendskosten in rekening gebracht.

Helaas ben ik bang.

Ik bestel er bijna nooit wat, ik spaar en koop bij Reichelt o.i.d.

gregory

In belgie kan dit ook, maar je moet voor een bepaald bedrag kopen.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door gregory

In belgie kan dit ook, maar je moet voor een bepaald bedrag kopen.



dat moet in nederland ook 20 euro.

wim ysbeer

laurens66


Gerolf

citaat:
Geplaatst door gregory

In belgie kan dit ook, maar je moet voor een bepaald bedrag kopen.

Bij een bestelling vanaf 20 Euro betaal je nog wel verzendkosten, maar geen "extra" kosten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

EricVW

Ik meen dat ik gelezen heb ,dat 3 Belgische banken er aan meewerken ,maar kan het niet terugvinden
Eric

gregory

Ze werken samen met kbc banking online, ze ontvangen dan de betaling direct.
Ik heb al verschillende keren besteld en altijd binnen de drie dagen ontvangen.

bellejt

Als je je abonneerd op hun mails dan krijg je regelmatig bericht dat verzendkosten gratis zijn vanaf 20 euro bestelling.Je moet dan op de bestelbon een code invullen en de verzendkosten worden dan geannuleerd.Ik heb zo reeds meerdere malen besteld.Ik betaal dan wel op voorhand de rekening via overschrijving.Soms betaal ik wel 2,5 euro extra voor die speciale plastieken verzendbox.Dat is een handig opbergmiddel voor mijn modeltreinen.

Jean

Tis een goede set van Conrad, zouden meer webwinkels moeten doen, als ze de verkopen willen opkrikken. [:p]

groeten,
Jean

Gerolf

citaat:
Geplaatst door bellejt
Soms betaal ik wel 2,5 euro extra voor die speciale plastieken verzendbox.Dat is een handig opbergmiddel voor mijn modeltreinen.
Ah? Hoe ziet die er dan uit? Foto?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Willems

Lijkt op de doosjes van Jouef  Gerolf, zijn inderdaad handig voor verzending en opslag.
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

EricVW

Voor meer dan 50 e, dan geen verzendkosten meer??

eric