Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Einde bezoek!!!!!!!!!

Gestart door ERVIN, 18 maart 2007, 11:26:48 AM

treinliefde

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Een toek op z'n bakkes verdient 'm.
Of nee, zelfs dat verdient 'm nie, want dan heeft 'm weer iets gratis gekregen. [}:)]



Pas op want dan komt ge misschien mij nog tegen,
en ik kan geen medehobbyisten straffen toch [:p]

SuSke

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Een toek op z'n bakkes verdient 'm.
Of nee, zelfs dat verdient 'm nie, want dan heeft 'm weer iets gratis gekregen. [}:)]



En ge moet voor een goede gaan zitten.

Niet doen, 't is zonde van de pijn aan je hand
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

wimhelsen

Ervin, heb je toevallig geen fototje van zo'n wagon. Ik ben nog niet zo thuis in nmbs materiaal, maar zit wel geregeld op e-bay, yezzz enz... . Misschien kom ik ze wel eens tegen, kan ik je het laten weten.
Sterkte en groeten
HO märklin digitaal, NMBS, III

Leendert

Vorig jaar was ik op Eurospoor in Utrecht. Daar ontdekte ze net dat van een kraam een loc gestolen was. Net op dat moment liep ik daar langs. Achter de kraam stonden twee wat oudere mensen, een man en een vrouw, ik kom ze vaker tegen op beurzen. De vrouw stond te huilen, want ze vond het zo erg. Ik had het met haar te doen. Want ze staan daar niet voor de winst, maar omdat ze liefhebbers zijn en altijd met hart en ziel daar staan.
Hoe de beurs was, dat ben ik eigenlijk al weer vergeten, maar het verdriet wat ik zag in de ogen van die vrouw, ik zie het nog steeds voor me.
Als je vertrouwen beschadigd wordt, dan is dat veel meer dan de waarde van het gestolen artikel. Sterkte bij wie het overkomen is, in het bijzonder voor Ervin. En hoewel het waar is dat er meer goede dan foute mensen rondolopen, is dat maar een doekje voor het bloeden. Een betere wereld begint bij onszelf.
Groet,
Leendert

tonycabus

Ik lees dit nu pas, hang ook pas terug aan het web. Erwin, bij mij hebben ze zelfs loks uit de vitrinekast gepikt jong! en g??n Limas begore!
Familie nog wel. En dan zwijg ik nog over de kadeekes die de dozen met materieel ontdekten[:(][xx(][V][:(!]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

belair

@ Erwin
Alle expo's en tentoonstellingen in het oog houden, Roger Rabbit zal wel opdagen, ooit zal je hem nog wel tegen het lijf lopen. Daar is ons wereldje (modelspoor) in Belgi? te klein voor om hem niet tegen te komen.
Geduld is een goede eigenschap.
mvg
Luc

Iebor

Weet je wat nu zo jammer is van dit hele verhaal, dat je eigenlijk ook een spoorbaan maakt om het aan anderen te laten zien. Ik heb van iemand van het forum een uitnodiging gehad om eens bij hem te komen kijken en ik zou het jammer vinden als dat om een of andere reden niet door zou kunnen gaan. Ongelooflijk dat men steelt en dan nog iets van "relatief" geringe waarde vergeleken bij een locomotief of zo. Ik was eens een keer bij een bouwmarkt waar iemand naast mij een doosje met schroefjes in zijn broekzak stak. Gelukkig zag een werknemer dit (want ik stond verstijfd van verbazing) en heeft de man aangegeven. Die kan zich dus nooit meer laten zien in die winkel. Ik voel mee met je Ervin want je hecht je toch ook een beetje aan jouw duur betaalde bezit.

dancer

tegenwoordig is het heel moeilijk om de mensen te vertrouwen...
"de kat uit de boom kijken!"..dat heb ik geleerd....
maar het zijn niet enkel mensen op beurzen die pikken..ik ben er zeker van dat er ook verkopers zijn die pikken...

rgp

Dag,

Het is idd godgeklaagd en alhoewel ik ERVIN niet persoonlijk ken kan ik zijn reactie best begrijpen.

Maar zijn we allemaal niet een beetj mee schuldig, want in de laatste 4 jaar hebben we een minister van justitie gehad die OPENLIJK zei dat men kleine misdrijven niet meer moest vervolgen en we hebben allemaal ja-geknikt.  Meer nog als slachtoffer mag je je slechts met mondjesmaat verdedigen tegen die sukkelaars van daders.
Kijk maar naar de gebeurtenissen van de laatste dagen: rellen in het domein te Huizingen, rellen in Ukkel (5 gewonden), extra veiligheidsmaatregelen in de Halve Maan te Diest en in het zwembad te Beveren.  Telkens DEZELFDE soort daders; maar dit vernoemen kan je al duur te staan komen te staan.

En als we nu eens gewoon eens opkomen met de is van "gezond verstand e gerechtigheid" ?

Roland

ysbeer

Een beetje doorschieten is ook een kunst.
Natuurlijk is het rot voor Ervin,en ook ik vind het een vieze streek.
Maar laten we nu niet doen of zoiets plotsklaps in 2006/7 is ontstaan.
Jatten en oplichten is van alle tijden en ook 50 jaar terug gebeurde dat.
Ook toen moest je bij bepaalde mensen op je spullen letten,anders waren ze weg.
Het zal best iets te maken hebben met ons, soms wat slap optreden,maar nogmaals vroeger met keihard optreden was inbraak en diefstal nauwelijks minder,nee nog sterker het was meer.
Een gezonde portie wantrouwen tegen mensen die zonder dat je ze kent in je huis komen lost al veel op.
En positief
Ervin zal dit nooit meer gebeuren.

wim ysbeer

ERVIN

Ja Ysbeer, ik ben veel te laks opgetreden met mijn bezoekjes hier op mijn zolder, iedereen was welkom, maar ??n rotte appel heeft alles doen omslaan, ik heb ondertussen nog enkele mails gehad met de vraag of ze eens naar mijn baan mogen komen kijken, het wantrouwen is nog altijd in mijn hoofd aanwezig hoor, nog altijd heb ik problemen om mensen te vertrouwen, diegene die hier op het forum nog maar enkele berichtjes hebben achtergelaten moeten mij niet mailen met deze vraag, natuurlijk de "echte" mannen, die hier dagdagelijks posten, mogen mij altijd met een bezoekje vereren, maar ook dan zullen de drankjes en de koekjes bediend worden beneden, en pas dan zullen we samen naar boven gaan, samen!!
Erg h?, ik wist niet dat het ooit zover zou komen!![:(]

Ludwig

Beste Erwin,
De "echte" mannen (wanneer behoor je daarbij ?????[:)]
Die zullen met drankjes en de koekjes bediend worden !!( Klinkt heerlijk).[:D]
Pas dan zullen we samen naar boven gaan, samen!! (euuu ,ga je nu niet wat te ver ??)[:0]
[:D] Groetjes,Ludwig



Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

citaat:
Geplaatst door cota

Beste Erwin,
De "echte" mannen (wanneer behoor je daarbij ?????[:)]
Die zullen met drankjes en de koekjes bediend worden !!( Klinkt heerlijk).[:D]
Pas dan zullen we samen naar boven gaan, samen!! (euuu ,ga je nu niet wat te ver ??)[:0]
[:D] Groetjes,Ludwig









Die "echte"mannen zijn diegene die ik hier bijna dagelijks op het forum zie, de rotte appel die toen bij mij thuis is geweest had nog nooit een bericht geplaatst, ik ben een lezer van het forum, zo zei hij mij toen.

Wat betreft die koekjes, die zijn ook heerlijk hoor, maar als je liever chips wil, geen probleem dan.[:D]

En wie gaat er nu niet graag naar boven h?, alhoewel dat de ??n liever naar boven gaat met een vrouw, en de ander met een man!![xx(]
Ieder zijn goesting natuurlijk, maar ik neem jullie graag mee naar boven naar de treinenkamer,maar ook daar heb ik sommige al wel eens zien kl....komen, maar dan met hun ogen.[:D]

Ludwig

Erwin,bedankt voor de verduidelijking [:D][:D][:D]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

boke

citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door cota

Beste Erwin,
De "echte" mannen (wanneer behoor je daarbij ?????[:)]
Die zullen met drankjes en de koekjes bediend worden !!( Klinkt heerlijk).[:D]
Pas dan zullen we samen naar boven gaan, samen!! (euuu ,ga je nu niet wat te ver ??)[:0]
[:D] Groetjes,Ludwig









Die "echte"mannen zijn diegene die ik hier bijna dagelijks op het forum zie, de rotte appel die toen bij mij thuis is geweest had nog nooit een bericht geplaatst, ik ben een lezer van het forum, zo zei hij mij toen.

Wat betreft die koekjes, die zijn ook heerlijk hoor, maar als je liever chips wil, geen probleem dan.[:D]

En wie gaat er nu niet graag naar boven h?, alhoewel dat de ??n liever naar boven gaat met een vrouw, en de ander met een man!![xx(]
Ieder zijn goesting natuurlijk, maar ik neem jullie graag mee naar boven naar de treinenkamer,maar ook daar heb ik sommige al wel eens zien kl....komen, maar dan met hun ogen.[:D]



Doeme toch, Ervin! Dat had je dan toch gezien! [:I] [;)]