Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Smeerlapke 'mrwrong'

Gestart door tonycabus, 14 maart 2007, 23:13:22 PM

tonycabus

Heeft IP-adres 85.10.194.91 en bevindt zich niet in de USA maar in N?rnberg, bij:
org-name:       Hetzner Online AG
org-type:       LIR
address:        Hetzner Online AG
address:        Industriestr. 6
address:        91710 Gunzenhausen
address:        Germany
phone:          49 9831 610061
fax-no:         49 9831 610062
e-mail:         info@hetzner.de
Er is een klacht vertrokken nar hun abuse-adres met vermelding van IP-adres en 'gebruikersnaam'. Hun webmaster zal zo kunnen natrekken wie daar met zijn baas zijn voeten speelt, en met o.a. de onze.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

argilla

waarover gaat het eigenlijk Tony wat is er gebeurt, ????
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

loebaske

zullen we het ooit weten, maar swat[;)] onze Tony heeft het weeral opgelost en dat verdient een pluim[:)]

janjozef


@argilla,@loebaske
dat is de straf om niet elke dag op het forum te zitten, ge staat achter en ge weet van niks. [:)][:)], ik weet het, ik weet het [:D][:D].

Jan

P.S Verhuisperikelen of uitgevallen computers zijn geen excuus om niet elke dag op het forum te komen. Elke bibliotheek heeft internet
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

citaat:
P.S Verhuisperikelen of uitgevallen computers zijn geen excuus om niet elke dag op het forum te komen. Elke bibliotheek heeft internet


Zeg, als ik thuiskom is de bib niet meer open. (en 's morgens slapen die mannen nog).

Enfin, ik vrees dat het niet veel gaat uitmaken. De posts komen waarschijnlijk toch van een of andere sukkel die met een pc vol virussen, trojans en wormen zit. Waarschijnlijk weet de eigenaar niet eens dat zijn pc die rommel stuurt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

13erke

citaat:
Geplaatst door Havoc

citaat:
P.S Verhuisperikelen of uitgevallen computers zijn geen excuus om niet elke dag op het forum te komen. Elke bibliotheek heeft internet


Zeg, als ik thuiskom is de bib niet meer open. (en 's morgens slapen die mannen nog).

Enfin, ik vrees dat het niet veel gaat uitmaken. De posts komen waarschijnlijk toch van een of andere sukkel die met een pc vol virussen, trojans en wormen zit. Waarschijnlijk weet de eigenaar niet eens dat zijn pc die rommel stuurt.



Ik denk dat je wel gelijk hebt, die vent zal daar niet veel van weten,
twee punten: - een ip adress kan gemakkelijk veranderd worden
            - het is wel heel toevallig dat dit bericht in het
              topic de meeste posts terechtkomt... (vaak bij spam)