Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

??? 1330 + dubbeldekkers ???

Gestart door thalysken, 11 maart 2007, 11:31:38 AM

thalysken

Beste modelspoorvrienden,

Ik ken niet zo veel van echte treinen dus heb ik een klein vraagje. Rijden er soms 1330's rond met dubbeldekkers?

Alvast bedankt,
Thijs

Bert

Hallo,

De reeks 13 van de NMBS en de reeks 3000 van de CFL rijden met een stam M6-rijtuigen op de IC J (verbinding Brussel-Zuid -Luxembourg).
In de zomer rijdt er ook een ICT verbinding van Luxembourg naar Oostende gesleept door een 3000 van de CFL.

Anarchy

Thalysken,

HLE 1301 tot 1339 vallen onder sibelit. Ze rijden dus enkel in de goederendienst.

13erke

En in luxemburg rijden ze met de dosto dubbeldekkers de verbinding Luxemburg-Kleinbettingen (een 3000)

thalysken

Beste,

Ik heb genoeg informatie. Het zal later duidelijk worden waarom ik dit vroeg

Kedeng Kedeng

Hallo Thalysken,
Je kan er toch achter hangen wat jij het mooiste vind, je bent niks verplicht.

Bij mij gaat de 1319 rondrijden met I11 rijtuigen.

thalysken

Dus bij mij een paar dubbeldekkers. Maar het zullen er wel maar 3 zijn omdat ik er een soort testtrein zal van maken. Als je zo denkt zoals ik dan heb je ook een mooie (test)trein.[;)]

Arbeco

Dat is het mooie van onze hobby he jongens, dat we altijd de fantasie de vrije loop kunnen laten... Mijn 1330 rijdt ook met I11-rijtuigen, en af en toe met goederen. Hier gaat het zelfs om ritjes om de lok af en toe eens te laten rijden, want mijn baan heeft geen bovenleiding.... (rij er wel mee als een ander het niet ziet hoor![:D])

Groetjes Len
Old diesels never die...