Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

liliput locs

Gestart door dancer, 20 februari 2007, 11:19:59 AM

dancer

Beste mensen: check de link
http://cgi.ebay.de/Liliput-Triebzug-RBDe-4-4-3-tlg-SBB-H0-GS-384_W0QQitemZ130080822804QQihZ003QQcategoryZ24388QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting


Om te beginnen... de mensen bieden ehel veel voor dit model..
Als je goed kijkt dan zie je dat bij het stuurstandrijtuig van dit treinstel de achteruitkijkspiegels en nog enkele details ontbreken (er zitten enkel kleine gaatjes)...  
Ik ken Liliput niet goed genoeg..maar vroeg me af: zijn d elocs zo nieuw afgeleverd of is dit afgebroken.....?
Weet iemand of Liliput reserveonderdelen zoals achteruitkijkspiegeltjes enz verkoopt (want dat breekt gemakkelijk af..het is plastic)?

Liliput is tof..zeker dit model..maar spijitg dat het geen metaal is...

Peter

Dit model wordt afgeleverd met de gaatjes. De bedoeling is dat je de bij het model los geleverde onderdelen zelf monteerd (gemakkelijk)
De Liliput modellen van de nieuwere generatie, waar dit model ook al bij hoort, zijn van zeer goede kwaliteit en rij-eigenschappen, en gaan nu meestal onder de merknaam "Bachmann".
Wat de service betreft mag ik niet klagen. Bij het model van mijn stoomlok baureihe 05 was (door eigen schuld) een van de windleiplaten beschadigd. Na een E-mailtje aan hen, waarin ik eerlijk vermelde dat het door eigen fout was, zat het onderdeel een weekje later "GRATIS" in de post.
Met vriendelijke groeten
Peter

dancer

Ah dus het is mogelijk om deze onderdeeltjes (achteruitkijkspiegels)te bestellen via mail?  Of is het ook mogelijk om het te bestellen via de modelspoorwinkel?
ik heb de indrukd at MArklin toch wel veel beter rijd dan Liliput...Maar ja die RBDE modellen zijn toch zo tof..

ysbeer

citaat:
Geplaatst door dancer


ik heb de indrukd at MArklin toch wel veel beter rijd dan Liliput...Maar ja die RBDE modellen zijn toch zo tof..


waar komt die indruk vandaan.

wim ysbeer

Johnnytrein

Dancer, die onderdeeltjes zijn bijgeleverd in kleine zakjes dus niks bestellen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about