Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

NMBS BREAK AM 80-83

Gestart door thalysken, 10 februari 2007, 10:14:51 AM

thalysken

Beste modelspoorvrienden,

Ik heb namelijk een vraag over de NMBS break am 80-83. Op de site van treinshop olaerts stonden vroeger een hele reeks foto's van die modellen maar ik vind deze niet meer terug. Als er mensen zijn die die foto's wel nog terug vinden, zouden ze dan de link willen geven of ze op het forum plaatsen.

Alvast bedankt,
Thijs

factageklerk

thalysken

Beste factageklerk,

Deze pagina had ik al gevonden. Maar vroeger stond er op de site van treinschop olaerts: producties treinschop olaerts dan break am 80/83 en dan stond er: foto's en prijzen, daar kon je tussen kiezen. Nu kom je gewoon terecht op de link die jij gaf bij foto's stonden de foto's die ik nu zoek.

Toch bedankt,
Thijs

thalysken

Beste modelspoorvrienden,

Ik heb nog een paar vragen voor diegenen die dit model hebben. Als iemand dit model heeft kan die dan een foto maken van het interieur bij de bestuurder en het interieur van de reizigers? Is dit model nog te krijgen?

Alvast bedankt,
Thijs

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door thalysken

Is dit model nog te krijgen?

Ja dit model is nog te krijgen, er staan bij hem nog genoeg dozen
Maar van welke versie weet ik niet.

MARKLINRIJDER

Kijk toch gewoon even op zijn webshop.  Daar staan alle nog te verkrijgen nr. en uitvoeringen op.

Groetjes,

David