Reeks 77 Mehano tegen ombuigen

Gestart door EricVW, 21 januari 2007, 10:56:16 AM

EricVW

Om het afbreken van de (juiste naam weet ik niet)GELE leuning of balustrade weet ik veel heb ik transparant darmpje ertussen geplaatst, langs weerszijde van de lok
en je ziet het niet ( 5 mm) REEKS 77 VAN MEHANO
Eric

Peter

Eric, om verwarring te voorkomen is het beter dat je het woord TYPE gebruikt bij stoomloks en voor diesel en eloks het woord REEKS.
Dus de lok waar je het (vermoedelijk) over hebt is een reeks 77, eigenlijk dus een reeks 77/78.
Let wel, dit is geen kritiek, enkel een raadgeving
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Misschien is het ook een tip om eerst je berichten nog eens na te lezen. Hetgeen je hierboven geschreven hebt, heb ik 3 keer moeten lezen om te weten wat er eigenlijk gezegd werd.

Maar je tip is in ieder geval wel geslaagd. Een andere oplossing is het plaatsen van metalen hekjes. Of gewoon voorzichtig zijn, dat is bij mij tot nu toe al altijd gelukt. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

EricVW

Type  en reeks , ja ik ben een moeilijkle schrijver
maar in het duits spreken ze toch ook over bouwreeks
eric
Reeks en type is niet makkelijk.
Heb het uitgeprint om niet te vergeten

Peter

Inderdaad, in Duitsland noemt men alle loks "baureihe" maar... wat daarna komt/kwam maakte het verschil. Stomers met hun baureihe nummer,maar diesels hadden V (verbrennungsmotor) Eloks een E enz.
Bij de moderne DB (sinds tijdperk IV) hebben eloks een nummer dat begint met 1, diesels met 2, stomers met 0 enz. Vroeger had men dit ook (ongeveer)in Belgie, maar in 1972 is men overgeschakeld naar 4-delige nummers.
Met vriendelijke groeten
Peter

EricVW

ja inderdaad, goed nalezen,je wilt wat overdreven ijverig zijn, en dan is veel onduidelijkheid
Heb al geprobeerd, eerst alles in word te schrijven, enals het goed is
kopieren naar de web maa rdat lukt mij niet
Eric

doomslu

Ik begrijp niet goed waarom dat niet lukt. Tekstje schrijven in Word, alles selecteren, dan 'copy' en daarna op het forum in je bericht 'paste'. Meer is het niet !??
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Roderik

Als je met de laatste versie van Firefox werkt (versie 2), dan installeer je gewoon een spellingcorrector.
Het blijft gelijk op welke site je een tekstje typt, zal hij er de fouten uit halen.[;)]
Werkt zelfs beter dan die van Microsoft zelf.

Hier vind je firefox //www.firefox.com
Hier vind je de woordenboek. https://addons.mozilla.org/firefox/3291/
Always be modelling!

janjozef

zijn ze weer aan het zagen over spelling zeker
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

Met of zonder fouten, ik heb totaal geen idee waar het over gaat.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

EricVW

doomslu
dat ga ik proberen via Word
Eric