Nieuws:

Nu in MSM 269 TREINSAMENSTELLING: Gemoderniseerde M4-rijtuigen

Hoofdmenu

abo.

Gestart door Metpetergaathetbeter, Gisteren om 12:28:24 PM

Metpetergaathetbeter

na een kleine 2,5 maand geleden betaald te hebben, alweer een uitnodiging gekregen om te melden dat mijn abo afloopt en de stijgende drukkosten te verklaren, de inkt kan toch echt niet zo duur zijn ? Ondertss ook een mailtje gestuurd naar Nicole  ;) Daar ik van haar eerdereen bedankje kreeg betaald te hebben en te kiezen voor MSM


Misschien dat het andere abonnees dit ook overkomt, bekijkt het eens ?