Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

abo.

Gestart door Metpetergaathetbeter, 22 juni 2026, 12:28:24 PM

Metpetergaathetbeter

na een kleine 2,5 maand geleden betaald te hebben, alweer een uitnodiging gekregen om te melden dat mijn abo afloopt en de stijgende drukkosten te verklaren, de inkt kan toch echt niet zo duur zijn ? Ondertss ook een mailtje gestuurd naar Nicole  ;) Daar ik van haar eerdereen bedankje kreeg betaald te hebben en te kiezen voor MSM

Misschien dat het andere abonnees dit ook overkomt, bekijkt het eens ?

Michael

Bij mij is de verlenging van mijn abo in één keer goed gegaan.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

nee kreeg een mail dat mijn abo liep ten einde achter deze nr 270 maar is een drietal maanden al eens verlopen en opnieuw betaald. Ik heb een aantal mail gekregen die men bij bij de verstuurder ook nergens weervind als verstuurd/ prullenbak, ......blijkbaar onverklaarbaar. Maar zoals eerder betaald en ik zou verder de MSM moeten krijgen

Herwig

"Ik heb een aantal mails gekregen die men bij de  verstuurder (Media & Rail ?) ook nergens weervindt als verstuurd of in de prullenbak. Blijkbaar onverklaarbaar. "..
Modern woord:   fishing ?

Michael

Citaat van: Herwig op 23 juni 2026, 23:28:00 PM"Ik heb een aantal mails gekregen die men bij de  verstuurder (Media & Rail ?) ook nergens weervindt als verstuurd of in de prullenbak. Blijkbaar onverklaarbaar. "..
Modern woord:   fishing ?

Dit heeft zich bij mij niet voorgedaan
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154