Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

modeltreinwinkel.nl

Gestart door factageklerk, Gisteren om 10:04:34 AM

factageklerk

Goeiemorgen beste forumleden, ik had eens een vraag heeft er iemand hier al ervaring met deze winkel? Hoe is deze qua prijs en service? Verzending en dergelijke?

Meester

Prima betrouwbare webshop. Niets mis mee. De prijzen kan je zien op hun site, en dan vergelijken met het aanbod elders.

https://modeltreinwinkel.nl/about-us

Sikko

Ik koop er met enige regelmaat iets. Goede foto's, duidelijke omschrijvingen. De verzending is altijd vlot.

bekie

Stonden vorig jaar op de MSM-beurs in Leuven denk ik. Dus dan ook betrouwbaar.

Martin Welberg

Vorig jaar voor het eerst op ontraXS! bij ons in de rij gehad als partner. Doen met Bentink Apeldoorn samen. Betrouwbare partner.

Ronald

Zoals Martin al aangeeft; meer dan prima winkel en erg fijne mannen om zaken mee te doen. Absolute aanrader!

Meester

Eigenlijk leer je een bedrijf en dan vooral de service pas goed kennen als er eens wat fout gaat met het product of de levering.
Maar ook, leveren ze binnen een redelijke termijn  zijn de "kleine lettertje" volgens het consumentenrecht, de porto kosten van normaal niveau en werkt de website prettig en klantvriendelijk.

Sicco

Inderdaad een van de goede middelgrote online zaken, op de meeste beurzen ook te vinden

Ronald

Citaat van: Meester op Gisteren om 13:16:46 PMEigenlijk leer je een bedrijf en dan vooral de service pas goed kennen als er eens wat fout gaat met het product of de levering.
Maar ook, leveren ze binnen een redelijke termijn  zijn de "kleine lettertje" volgens het consumentenrecht, de porto kosten van normaal niveau en werkt de website prettig en klantvriendelijk.

En in alles scoren ze 100%. Ken die jongens goed en spreek ze regelmatig. Nogmaals; aanrader.

Klaas Zondervan

Wat ik altijd doe als ik een website niet ken, is uitzoeken of ze echt bestaan.
Dus: hebben ze een bestaand huisadres, telefoonnummer, KvK nummer, enzo.
Bij deze is dat allemaal in orde. Alleen het adres is vrij nieuw, want zowel op google maps als op openstreetmap is daar alleen maar een grasveld te zien, maar de naam staat daar wel aangegeven.

Ronald

We zijn er 3 weken geleden langsgereden en ze zitten veilig in hun pand :)

stoomlokje

zaterdag er een bestelling gedaan,
vandaag al bericht gekregen dat het verzonden is en morgen wordt geleverd met PostNL  :D

evan

Bovendien zijn het jonge en gedreven ondernemers ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Meester

Ik schat zo in dat de TS het nu wel weet  :)

Ronald

Citaat van: evan op Gisteren om 21:18:13 PMBovendien zijn het jonge en gedreven ondernemers ;)

Dat zijn het  :)