Msc de Kempen

Gestart door eddy, 13 december 2025, 13:37:34 PM

eddy

Super goed nieuws.
Kunnen een gedeelte van meubelen Verhaegen huren.
Voor een termijn van minstens 2 jaar ,kan langer zijn. Megagroot,2500m2.Kunnen al onze banen zetten.
In september houden we een opendeur.
Interesse, iedere donderdag avond welkom, wel eerst een seintje, de eerste maand zal het vooral verhuizen zijn en de locatie op orde te krijgen.

eve

Als dat de voormalige Meubelen Verhaegen is in Geel...
En inderdaad : 2500 m²...
Daar kun je al wat op kwijt.
Proficiat !

Mvg, Erik.

rgp

Is het meubelen Verhaegen in Betekom
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

eddy


PeterVG

De grootste modelspoorclub van België op wandelafstand 8)

Metpetergaathetbeter

?
Citaat van: PeterVG op 13 december 2025, 16:05:34 PMDe grootste modelspoorclub van België op wandelafstand 8)
voor 2 jaar toch ;)

vyncky

Leuk nieuws mannen!

Succes met de verhuis! en tot binnenkort  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Metpetergaathetbeter

En hopelijk voor jullie nog langer ;)

ERVIN


modelbaanHO

Top voor jullie ! Succes op de nieuwe locatie.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Proficiat en veel succes.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Succes met de verhuis!  Laten jullie nog even weten wanneer in september?  Zou spijtig zijn dat we samenvallen..

Tim
5 & 6 december 2026 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
zondag 18 april 2027 - Ruilbeurs - MSC HET SPOOR