Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Treinenbeurs

Gestart door Peter, 04 januari 2007, 17:50:16 PM

Peter

Volgens reklame op ATV (lokale TV Antwerpen) zou het zondag 7 januari een treinenbeurs zijn in een zaal aan het schijnpoort te Antwerpen.
Weet iemand hier iets van, en zou het interessant zijn?
Met vriendelijke groeten
Peter

Ludwig

Treinbeurs op 7 Januari
waar???,sporthal Schijnpoort (Schijnpoortweg 55a-2060 Antwerpen )
Gaat van veiling Vercauteren uit
Dit is toch wat ik hier op een flyer lees dus [:)]
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Peter

Is het enkel een openbare verkoop of is het echt een beurs. En zijn er verschillende handelaars ?
Met vriendelijke groeten
Peter

Ludwig

Geen openbare verkoop maar een internationale beurs .
Nogmaals volgens de flyer die ik laatst met de beurs in het alpheusdal te Berchem heb meegegraaid bij het naar buiten gaan .[:D]
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Ludwig

En als ik nu nog geen pintje verdient heb van iemand van Collectorsbank dan begrijp ik er niets meer van [:D]
ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

janjozef

zondag 7 januari sporthal Schijnpoort
Schijnpoortweg 55a 2060 Antwerpen (dat is vlak aan het sportpaleis zelfde afriit autostrade voor meer info zie mappy)
inkom 3? (-16 jaar gratis)
van 9.30u tot 14.00u
organisatie veilingen vercauteren

dus ludwig ik denk niet dat collectorsbank, die er niet aanwezig zullen zijn, u een pint zal betallen. Vorige keer, nog in het Alpheushal, was het een intressante beurs omdat er ook enkele nederlands en duitse verkopers stonden. kwestie van iets anders te zien dan onze gekende verkopers

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Ludwig

citaat:
Geplaatst door janjozef

zondag 7 januari sporthal Schijnpoort
Schijnpoortweg 55a 2060 Antwerpen (dat is vlak aan het sportpaleis zelfde afriit autostrade voor meer info zie mappy)
inkom 3? (-16 jaar gratis)
van 9.30u tot 14.00u
organisatie veilingen vercauteren

dus ludwig ik denk niet dat collectorsbank, die er niet aanwezig zullen zijn, u een pint zal betallen. Vorige keer, nog in het Alpheushal, was het een intressante beurs omdat er ook enkele nederlands en duitse verkopers stonden. kwestie van iets anders te zien dan onze gekende verkopers

Jan


Doemme ge hebt gelijk.[B)]
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Peter

Dan zal ik er toch maar eens naartoe gaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

Ludwig

Zelf ben ik niet kunnen gaan maar ik vroeg me af of er een vervolg komt op die beurs te Antwerpen .
En hoe hoe was het er trouwens ???
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Peter

Het was zeker de moeite waard. Olaerts, Bellon, Van Biervliet enz. waren er samen met nog een heel deel anderen.
Heb bij Paul Bellon een paar kleinigheden gekocht en bij Guido Olaerts een 201 van Trix voor 149 euro ipv. 199
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Volgende beurs is voorzien op 4/11/07 - is dus nog een tijdje wachten.

Voor andere beurzen misschien even een kijkje nemen op: http://www.beneluxspoor.net/index.php?option=com_events&Itemid=27
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janjozef

Eigenlijk was ze vorige keer, toen nog in het Alpheusdal een stuk intressanter dan nu, een aantal buitenlandse deelnemers van toen had nu blijkbaar afgehaakt, daarmme is ze gereduceerd tot het niveau van de andere belgische beurzen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem