Nieuws:

Nu in MSM 262 TEST: TSO AR 604.04 | KATO Class 66 | PIKO NS 2319 | Wunder Eds tremelwagen | PIKO NS 1200

Hoofdmenu

Gezocht x4200-reeks sncf van Mistral

Gestart door Koen, 17 september 2025, 10:47:11 AM

Koen

Ik ben al lang op zoek naar een een panoramische autorail van het merk Mistral. Liefst een versie digitaal met sound. Ik heb al verscheidene keren achter het net gevist.
Mocht iemand deze te koop zien of te hebben graag een seintje.
De nummer van het treinstel heeft geen belang.

Groetjes,

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

755philippe

Hallo Koen, misschien ook een draadje aanmaken via het Franstalige gedeelte van het forum. Daar zal wellicht iemand dit treinstel hebben en zul je waarschijnlijk sneller succes boeken op je zoekertje.
Mvg
755philippr

Koen

Erg bedankt voor de tips!

@Gunter,

Bedankt voor de link. Ik heb hem dan ook meteen besteld  :) .
Vreemd dat ze er nu hebben aangezien ik een tweetal maanden geleden hen de vraag gesteld had. Toen hadden ze er geen. Bref, we zijn in blijde verwachting van de levering  :D .

Het draadje mag afgesloten worden.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Koen op 17 september 2025, 14:28:19 PMBref, we zijn in blijde verwachting van de levering 

nu hopen dat de zwangerschap goed verloopt ;)

ceuleer

Dat is snel gehandeld. Ik ben benieuwd naar de foto's wanneer de aankoop geleverd is.  ;)

Koen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 september 2025, 15:45:21 PM
Citaat van: Koen op 17 september 2025, 14:28:19 PMBref, we zijn in blijde verwachting van de levering 

nu hopen dat de zwangerschap goed verloopt ;)

;D
Nooit te oud om te leren

Koen

Citaat van: ceuleer op 17 september 2025, 18:41:33 PMDat is snel gehandeld. Ik ben benieuwd naar de foto's wanneer de aankoop geleverd is.  ;)

Inderdaad. Ik heb dit treinstel eenmaal door mijn vingers laten glippen ... geen tweede keer  ::)  ;)
Normaal zal deze volgende week wel geleverd worden.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren