MSM ACTIE 2025 (is er al iets in de voorbereiding?)

Gestart door XA4, 17 mei 2025, 10:53:22 AM

the_gold

Citaat van: janieburton op 30 juni 2025, 19:01:03 PM"Maar VB zal (mag?) deze niet uitbrengen helaas. Ik heb dit onlangs eens gevraagd aan Kristof."

En waarom?

Dat ze dit niet mogen met de 1601 & 1602 (welke gesponsord waren door Marklin) kan ik nog aannemen. Maar vitrains heeft volgens mij deze locs uitgebracht in alle mogelijke kleurstellingen.

Ik heb onlangs naar PIKO een voorstel gedaan (wat iedereen trouwens kan)
Hou u dus zeker niet in om de HLE 16 voor te stellen als nieuw model: https://www.piko-shop.de/en/neuheitenvorschlag.html
Wie weet wanneer we genoeg insturen...

Metpetergaathetbeter

maar de naam Marklin was niet te vinden op de loc's

the_gold

phille

Ik zou een reeks 85 wel appreciƫren

Rangeerduivel

Citaat van: the_gold op 03 juli 2025, 13:00:52 PMMSM beslist uiteindelijk altijd zelf welk model er zal komen, in samenspraak met de fabrikant natuurlijk.

Idd, en tot vervelens toe is door MSM hier reeds gemeld dat andere fabrikanten niet geintresseerd zijn in het uitbrengen van een MSM actie-loc.
Dat andere fabrikanten eventueel een bepaalde loc zouden uitbrengen is niet relevant in dit topic!

;)

Murphy

Dat komt heel goed uit.
Ik koop niets meer bij dienen charlatan.
Ik geef liever mijn geld aan degelijk materiaal
en niet aan locs waar je gegarandeerd klodden mee voor hebt.

Groeten Chris

MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Thommy

Citaat van: the_gold op 03 juli 2025, 13:00:52 PM
Citaat van: janieburton op 30 juni 2025, 19:01:03 PM"Maar VB zal (mag?) deze niet uitbrengen helaas. Ik heb dit onlangs eens gevraagd aan Kristof."

En waarom?

Dat ze dit niet mogen met de 1601 & 1602 (welke gesponsord waren door Marklin) kan ik nog aannemen. Maar vitrains heeft volgens mij deze locs uitgebracht in alle mogelijke kleurstellingen.

en kijk hoe vlot je die nog vindt op 2dehands ed. Als je zoekt heb je een zgan voor -100euro. Een splinternieuwe vindt ge nog voor -200euro. Geeneen ander merk kan aan die prijs nog tippen dan. Dus vraag is hoeveel ga je er daarvan verkopen?

Nu logica is dat het terug met VBV gaat zijn. Snap niet waarom het zo moeilijk is om bv van Piko een variant nummer van een 74/82 of brossel od te laten uitbrengen. Als je op voorhand een bepaald aantal zou kunnen afspreken. Er is een raming denk ik naar voorgaande edities.
Greetz

Thommy

the_gold

Als je ziet dat een Luxemburgse zaak een eigen CFL3000 kan uitleveren voor de zoveelste keer via LS dan kan alles Thommy. 220 stuks in een 2 tal dagen uitverkocht.