Nieuws:

Nu in MSM 262 TREINSAMENSTELLING: Containershuttle Zeebrugge-Antwerpen anno 2025

Hoofdmenu

Meerbeeck, een klein rangeerbaantje

Gestart door Fred, 06 april 2025, 22:17:38 PM

JonasLa

Heel mooi Fred, lekker herfstsfeertje. Zijn de gevallen bladeren versnipperde echte bladeren?

TimB

Citaat van: Fred op 13 mei 2025, 00:00:49 AMDe bladeren zijn gemalen echte bladeren (wegens gebrek aan beter).

Boemeltrein

niet makkelijk natuurlijk, met de lente herfstbladeren vinden  ;)
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

hans63

leuke scene  :)

de bladeren zijn wel wat grof.
misschien is onderstaand wat:

bladeren

Fred

Ik kreeg ze in de blender niet fijner gemalen.
Bedankt voor de link!
Frederic

Tothebeach

Ik doe ze nog wel eens door de zeef, of gebruik alleen het onderste deel uit de zak.
Maar het ziet er wel gewoon erg leuk uit. Mooi herfstsfeertje en leuke kitbashing.
De boom met zonder die bladeren staat waarschijnlijk net iets voor de voorzijde ban de baan?  ;)  :D

Groet,
michel

Fred

Er staat een kale gesnoeide boom in de tuin naast de arbeiderswoning  ;)

Enfin, waar een druiventakje voor moet doorgaan.
Frederic

Fred

Ik diende nog enkele foto's te plaatsen van de linkerzijde van de module waar zich een fabriek bevindt.  Ook hier heb ik twee oude kits van een nieuw leven voorzien, een laadinstallatie en een silo (beide van Faller als ik mij niet vergis).  Het linkerspoor is een industrielijntje en bedient verschillende fabrieken (zodat ik allerlei soorten goederenwagons kan inzetten).  Het rechterspoor gaat onder de laadinstallatie die handmatig bediend kan worden.  Alle sporen vinden aansluiting op voorlopig gebouwde schaduwstations (links en rechts). Ik zou nog een viewblock moeten vinden om de "hoofdlijn" te laten verdwijnen in de coulissen.  Een (stuk van een) wegbrug zou kunnen.  Ik ben er evenwel nog niet uit.  Op foto kan je met AI wel wat mist aanbrengen, maar dat is nog geen oplossing.  Suggesties altijd welkom.

Frederic

Jappy

Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Floris