Nieuws:

Nu in MSM 256: TREINSAMENSTELLING Nachttrein NZ242 Berlin – Paris

Hoofdmenu

2de hands items presenteren

Gestart door janieburton, 21 februari 2025, 01:22:03 AM

janieburton

Sinds geruime tijd is CC-rails terug begonnen met hun 2de hands materiaal terug te vertonen via foto's.

Het oude systeem was goed een tiental of meer items per foto netjes en duidelijk zichtbaar met de prijs erop zodat men direct wist wat het item kost.

Nu wordt het 2de hands materiaal gepresenteerd op een kar en bij sommige items is het nummer niet zichtbaar en ook met deze manier zijn de prijzen niet zichtbaar.

Hoe het nu is gepresenteerd is het niet duidelijk en als men sommige foto's vergroot is de vergroting soms wazig.

Ik hoop dat men terugkeert naar het oude systeem met duidelijk foto's waar de items duidelijk zichtbaar zijn en de prijs ook zichtbaar. 

doomslu

Lezen wat er op de website staat, Janie. Het komt terug:

De 2dehands artikelen werden offline gehaald.

Wij gaan terug naar ons oude systeem: 2dehands toevoegingen aan de hand van een genummerd fotosysteem, zoals vroeger.

-> 1x per week, op een vast tijdstip, toevoeging 2dehands materiaal via genummerde foto's,

-> Je stuurt je bestelling door per mail naar het opgegeven mailadres, je geeft aan wat je wil hebben: het fotonummer en dan specifieer je wat je uit die foto wil hebben,

-> eerst = eerst, blijft de regel. Wij kunnen elk artikel slechts 1x verkopen, (zeer) snel zijn is dus de boodschap.

Dit zal binnenkort in voege komen, exacte datum is er nog niet. Wij sturen nog een nieuwsbrief enkele dagen alvorens we de eerste toevoeging doen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

JerryCrazy

Het werd tijd dat ze teruggingen naar de oude formule.

De online winkel is niet goed ontworpen, en er zijn 2 verschillende voorraden, de fysieke winkel en de online winkel, je moest zelfs naar de online winkel kijken als je in de winkel was ... :-X

Metpetergaathetbeter

Ook worden tweedehands art. aangeboden
zonder online te zetten om mensen te motiveren toch eens langs te komen. Zo kon ik door mij 4 gezochte Models(niet meer te koop) World sets kopen die niet online stonden aan acceptabele prijs