Nieuws:

Nu in MSM 254 REPORTAGE: 50 jaar De Pijl * Modul-H0-Rail * Gangelter Modellbautage 2024

Hoofdmenu

Sudexpress 2025-2026 Nieuwigheden

Gestart door ceuleer, 14 februari 2025, 17:38:16 PM

Boemeltrein

Leuk voor de modelspoorders die op een hedendaagse baan iets anders willen zien rijden dan een Traxx en die van de COOP heb ik al in het echt zien bollen, een voedingsdistributiebedrijf met eigen spoorbedrijf...dat zie je niet gauw
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

doomslu

Leuk dat deze er ook bij staat. Te zien in ons land, dus zeker passend op een hedendaagse modelspoorweg:

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Zitten leuke dingen bij, vooral de RTB's en mogelijks in de nabije toekomst een Medway ??? ...
Maar ook wanneer ??
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

BD1701

veel mooie dingen van Sudexpress, 4 RTB-Cargo locs die hier in België te zien zijn. Ook de autotransporters zijn hier te zien. Ook van de containerwagons zitten er leuke bij, die dagelijks hier te zien zijn. Mooie aanvulling alvast, ik ben er blij mee.

Boemeltrein

Toch een merk die de Belgische modelspoorder pleziert en dat zelfs met niet-Belgische modellen ;)
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

ronny-vdv

Mooie cataloog  ::)  :D
Toch nog een merk die weet hoe ze de markt moeten bespelen  ;D  ;)  :-* 
Mvg,

ronny-vdv

Peter

Als het aan mij zou gelegen hebben dan ging mijn keuze naar de RTB (Rur Tal Bahn) modellen
Met vriendelijke groeten
Peter

oebr

misleidende reclame
blote vrouwen die met treintjes spelen....
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Dirk

Citaat van: oebr op 15 februari 2025, 21:06:35 PMmisleidende reclame

En ik maar zoeken naar die blote vrouwen, maar die heb ik niet gevonden. Verder wel knappe dingen.
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

SuSke

Citaat van: oebr op 15 februari 2025, 21:06:35 PMmisleidende reclame

Omdat ze vanop een foto te diep in uw ogen kijken.... ??  8)  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025

SuSke

Citaat van: BD1701 op 14 februari 2025, 22:04:06 PM...4 RTB-Cargo locs die hier in België te zien zijn....

Mogen ze alle 4 in België rijden ??
Dan is er een ruimere keuze en kunne we de livrei kiezen die ons het meest aanspreekt. Alle 4 is helaas niet mogleijk.