Märklin 2025 nieuws PDF

Gestart door eve, 07 januari 2025, 13:43:35 PM

eve

PeterVG

België wordt weer serieus in de zeik gezet. :-[

Sicco

Het is een neerwaartse spiraal de laatste drie jaar, maar nu gaat het wel heel hard.

Bart12

Die DB en ECR Traxx waren regelmatig in België te zien, tot ze vervangen werden door Vectrons.
Leuk dat ze voor een gedetailleerde uitvoering zijn gegaan, al is de prijs wel stevig nu.

Die railbus van CFV3V is wel een bizarre keuze voor België.

Sicco

Ding is niet of zo goed als nooit ingezet in België. Gelukkig schaal 1, want die markt is....kleiner? Hoe dan ook, het heeft blijkbaar meer prioriteit dan, zeg, gewone groene M2's tijdperk IV. Of een gewone groene reeks 59 met 5 lichten....;D

Bart12

Citaat van: Sicco op 07 januari 2025, 17:15:12 PMDing is niet of zo goed als nooit ingezet in België. Gelukkig schaal 1, want die markt is....kleiner? Hoe dan ook, het heeft blijkbaar meer prioriteit dan, zeg, gewone groene M2's tijdperk IV. Of een gewone groene reeks 59 met 5 lichten....;D
Is toch in H0?

PeterVG

De mannekepis loc van HSL heeft niet zo lang met de stickers in kwestie rond gereden. In 2016-2017 heb ik hem in deze livrei kunnen fotograferen.
In 2021 kreeg ik hem nog eens voor de lens maar dan voor Lineas als normale railpool loc.

Sicco

Citaat van: Bart12 op 07 januari 2025, 17:46:48 PM
Citaat van: Sicco op 07 januari 2025, 17:15:12 PMDing is niet of zo goed als nooit ingezet in België. Gelukkig schaal 1, want die markt is....kleiner? Hoe dan ook, het heeft blijkbaar meer prioriteit dan, zeg, gewone groene M2's tijdperk IV. Of een gewone groene reeks 59 met 5 lichten....;D
Is toch in H0?
Had het woordje 'ook' bijgemoeten

Bart12

Citaat van: PeterVG op 07 januari 2025, 18:32:03 PMDe mannekepis loc van HSL heeft niet zo lang met de stickers in kwestie rond gereden. In 2016-2017 heb ik hem in deze livrei kunnen fotograferen.
In 2021 kreeg ik hem nog eens voor de lens maar dan voor Lineas als normale railpool loc.
Ah dan toch, dus drie Traxxen die door België hebben gereden, niet slecht.

factageklerk

Wat een tegenvaller voor België, en zeggen dat destijds de type 1.030 zo uitverkocht was. Nee dit is het niet

oebr

waar kan ik ergens de pdf met de betaalbare modellen downloaden?
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Bart12

In cataloog staat er in de inleiding en bij elke Traxx vermeld dat je het geluid kunt beluisteren op website, maar op de productpagina waar ze naar verwijzen vind ik niets, kijk ik ergens over?

Van alle merken vond ik Märklin eigenlijk al de beste geluiden hebben, dus ben wel benieuwd. Zou bijvoorbeeld het geluid van de panto er inzitten?

warre.LS

Citaat van: Bart12 op 08 januari 2025, 12:21:57 PMIn cataloog staat er in de inleiding en bij elke Traxx vermeld dat je het geluid kunt beluisteren op website, maar op de productpagina waar ze naar verwijzen vind ik niets, kijk ik ergens over?

Van alle merken vond ik Märklin eigenlijk al de beste geluiden hebben, dus ben wel benieuwd. Zou bijvoorbeeld het geluid van de panto er inzitten?

Marklin heeft zeker niet het mooiste geluid. Ik vind dat ls models veel betere sound heeft. Zelf heb ik ook de marklin koploper en hiervan klopt de sound niet.
Treinfotografie
Modelbaan tijdperk IV V nmbs/sncb 3 rail
Favo loc = hle2748