Nieuws:

Nu in MSM 253 DIVERSE: Recensies * Beurstip * Verkiezing van model van het jaar * Inhoudsopgave 2024

Hoofdmenu

Website modelfiguren.com

Gestart door henry, 28 december 2024, 11:06:44 AM

henry

Wie is er bekend met deze website en shop?
Betrouwbaar of.....

Klaas Zondervan

Nog nooit van gehoord. Maar iets klopt er niet.
In hun contactgegevens staat als adres Hessenweg 995 in Lochem.
Nu bestaat de Hessenweg wel, maar huisnummer 995 is niet te vinden in google maps en ook in het Nederlandse postcodeboek bestaat het niet.

Rangeerduivel

Citaat van: henry op 28 december 2024, 11:06:44 AMWie is er bekend met deze website en shop?
Betrouwbaar of.....

Nogmaals, als je twijfelt of een site betrouwbaar is of niet, betaal gewoon met PayPal, dan ben je zeker.
Aanvaarden ze geen PayPal, laat het dan voor wat het is!

;)

Ronald

Klaas Zondervan

In hoeverre werkt het niet? Als ik op de link klik kom ik gewoon op de website.
Maar veel dingen zijn wel onwaarschijnlijk goedkoop. Rollend materieel voor 1/3 van de originele prijs, dat is verdacht.
Ik vertrouw het voor geen cent.

Metpetergaathetbeter

Als je zelf al de vraag stelt is dit betrouwbaar dan heb je eigenlijk al zelf het antwoord gegeven ! ;)

bekie

blijkbaar verzenden ze vanuit de VS:
 "We dekken de verzendkosten zolang het verzendadres zich in de continentale VS bevindt."

Er zijn nogal wat grammaticale foutjes in de teksten. Nergens is er een verzendadres of contactadres als zo danig opgegeven.

Zou ik gewoon niet vertrouwen.

Metpetergaathetbeter

net als de fake mails die je krijgt van politie en ministeries opgezonden/verzonden 's nachts !

Ze werken nog niet overdag laat staan ....... ;D  ;)

RoDY

Bekijk de de "over ons" pagina maar eens. Daar heeft Ai zich op uitgeleefd. Ik denk een dik jaar geleden een soortgelijke site hebben gerapporteerd.

Conclusie ... Fake!