Nieuws:

Nu in MSM 254 REPORTAGE: 50 jaar De Pijl * Modul-H0-Rail * Gangelter Modellbautage 2024

Hoofdmenu

spottersgeluk

Gestart door oebr, 27 december 2024, 21:11:53 PM

oebr

hier word je beslist gelukkig van, zeker wanneer je tp 4-5 rijdt
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Snobby Crash

Waauuuiii!!! Wat een pracht!!! Echt tof om deze beelden te zien!

guy holbrecht

Mooi om te zien, vooral de reeks 51, voor mij de mooiste diesel van de NMBS. En gelukkig nog locs en goederenwagens met de 'natuurlijke' verwering in plaats van de spuitbusvervuiling.

filosoofke

Prachtig!
Wat werd er eigenlijk in die roldakwagens vervoerd?

oebr

rollen plaatstaal vermoed ik
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Sicco

rixke rail

Sorry dat ik dit draadje kaap, ik vond het een geschikte plek om mijn spottersgeluk te tonen ...

op 12 december laatsleden, moest ik wat langer wachten op mijn aansluiting te Mechelen, in de bittere kou, maar dat was gauw vergeten door twee kruisende combinaties ...

Op 09 januari was de IC 2835 een rare samenstelling ...

En bovenstaande zag ik in de vorming Kessel-LO op 12 december verledenjaar. Iemand een idee ?
Grootspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ceuleer

Alle video's zijn privé, dat staat er bij vermeld.
Dus niet weer te geven.

rixke rail

Sorry dat ik dit draadje kaap, ik vond het een geschikte plek om mijn spottersgeluk te tonen ...

op 12 december laatsleden, moest ik wat langer wachten op mijn aansluiting te Mechelen, in de bittere kou, maar dat was gauw vergeten door twee kruisende combinaties ...

Op 09 januari was de IC 2835 een rare samenstelling ...

En bovenstaande zag ik in de vorming Kessel-LO op 12 december verledenjaar. Iemand een idee ?
Grootspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.

rixke rail

Sorry, Gunter,
wasnog ff bezig commentaar toe te voegen, nu normaal wel zichtbaar ...

factageklerk

Eric , die speciale trein is denk ik om het ijs van de bovenleiding af te halen