Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Lange nacht der (modell)eisenbahnen

Gestart door DelticPower, 26 december 2006, 22:09:06 PM

DelticPower

Hallo allemaal, voor de liefhebbers die NDR kunnen ontvangen.(Schotel) is er vannacht van 0100 tot 0400 uur een uitzending over de mooiste, grootste en kuriosesten Duitse modelbanen. (vlgs teletekst) De railhoogtepunten van de afgelopen vijf jaar komen te zien. Virtuele banen op de computer en een bezoek aan Miniatuurwonderland Hamburg staan op het programma. Kunnen we vast oefenen in het doordoen met oude jaar.:D:D
imghttp://i44.photobucket.com/albums/f45/DelticPower/msm2.jpg/imgGroeten van Jan

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jean


Robert van den Broeken

Op beneluxspoor.net in de mediatheek wordt mischien een kopietje geplaatst zodat mensen die het gemist hebben het alsnog kunnen bekijken .

ik heb hem helemaal gezien een kennis wees mij erop dat het erop kawm .
Vond het prachtig om al die banen te bekijken en die grote schepen die je kon laten varen in het echt op die scandinavische baan vond ik wel het mooiste .

Ook heb ik het faller carsystem gezien , lijkt leuk alleen stoppen ze zo onrealischtisch . Kan je die auto's niet zelf besturen op snelheid. Of kan imeand uitleggen hoe het f system werkt .

Verder heb ik er veel inspiratie van opgedaan . en heb nu veel ideetjes in me hoofd zitten .

Nu nog naar de beurs in rijswijk wat boeken kopen . en mischien een mooie treintje of aantal wagons .  en dan op me eigen zolder aan de gangn

Jurgen

Ik ben er niet voor wakker gebleven. Het is wel spijtig dat het zo laat uitgezonden werd. Ach ja, binnenkort misschien de herhaling. En er komen nog uitzendingen genoeg over treintjes op die sattelietzenders.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Chris

Er worden geen kopies geplaatst in de mediatheek van BeneluxSpoor.net want dat zou tegen de regels zijn van het copyright.[;)]