Ik stop per 31 december met Verjaardagen.

Gestart door PietB, 26 december 2024, 21:41:37 PM

PietB

Ik stop per 31 december met Verjaardagen.
Beste spoorvrienden mijn cardioloog heeft mij aangeraden (ik noem het bevolen) om rustiger aan te gaan doen en beter naar mijn lichaam te luisteren.
En zuiniger te zijn op dat zelfde lichaam, dat betekent om te beginnen met een gezonde nachtrust.
Mijn dagelijkse dagsluiting was altijd even voor het slapen gaan rond 01.00 uur de kalender van dit forum te raadplegen en de jarige(n) te feliciteren.
Ik wilde dat persé altijd na middernacht doen dan was ik er eerste die de jarige(n) kon feliciteren.
En als ja dan er een gewoonte van maakt om om 07.00 uur op te staan dan ben je niet echt uitgerust(ik niet tenminste).
Zeker niet als je een hartconditie hebt die boezem fibrilleren heet en erg veel energie kost.

De spoorhobby is een tijd geleden al tot stilstand gekomen, mede door wat andere lichamelijke ongemakken, maar ik ben dit forum blijven volgen en zal dat ook blijven doen, om dat hier veel sympathieke leden zijn.
Dus jullie zijn nog niet van mij af, ik zal niet zo frequent als eerst, van mij laten horen als ik denk dat zoiets nodig is.

En als er op het 3d printen aankomt ben ik altijd bereid mee te praten en doen.

vriendelijke groet PietB

TimB

Bedankt om deze rubriek zo lang getrokken te hebben Piet!

Uiteraard heeft je eigen gezondheid voorrang op deze nachtelijke verjaardagswensen!

Den Eric

Bedankt Piet om deze rubriek met jou eigen energie te vervullen. Hou je gezond en wel, das veel voornamer.
Den Eric.

just4fun

Dikke pluim om consequent de verjaardagen op te volgen en hartelijk dank daarvoor!
Paul

marimon

Het siert je dat je je steeds hebt ingezet om als eerste jouw mede-modelspoorders een hart onder de riem te steken om hun te herinneren dat zij ook steeds een jaartje ouder werden.
Luisteren naar je lichaam is wat je nu vooral voor jezelf moet doen.
Weet dat jij de modelspoorhobby niet hebt verlaten want blijkbaar "eens besmet, altijd besmet met het virus".
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

SuSke

Bedankt Piet om dat draadje over meer dan 10jaar te hebben volgehouden.

Begonnen in 2010 als een vraag naar wie wanneer jarig is, is dit draadje uitgegroeid tot een dagelijkse terugkomer.
1155 pagina's met 17323 reacties zijn het geworden. Nogmaals BEDANKT.

En zorg vanaf nu vooral voor jezelf. Je hebt maar 1 keer de gelegenheid om te sterven maar je leeft wel elke dag. Verzorg je.

groeten van de hekkensluiter  ;D  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Piet hartelijk dank voor de bewezen dienst, een dagelijks ritueel, waar een eind aan komt. Wens je toch nog veel plezier hier op het forum.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

rgp

Niks toe te voegen aan de reacties.

En wat Suske zegt is een waarheid als een koe (niet dat hij hekkensluiter is, alhoewel dat ook. Hij doet niet alleen het jaar dicht, ook sommige deuren ;)

Roland

itchy

Wat een toewijding al die jaren!
En elke keer met taart :-)
Hartelijk dank Piet en luisteren naar de dokter maar. Ik wens je een allerbeste gezondheid toe. 
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

't Werd tijd! Ik verjaar al jaren niet meer!  ;D

De reden erachter is natuurlijk niet de leukste, dus hou je vooral goed Piet en geniet, geniet, geniet!  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Pierre

Bedankt Piet om zo lang vol te houden om iedere keer weer als eerste de leden te feliciteren! Echter je eigen gezondheid is altijd het belangrijkste. ;)
Groet Pierre.

Rangeerduivel

CiteerDe spoorhobby is een tijd geleden al tot stilstand gekomen,

Vooral elke dag die taart te moeten bakken zal wel lastig geweest zijn.

Bedankt Piet, en hou je nog maar vele jaren recht!

;)