Modelspoor tentoonstelling in Walferdange - Expo-Trains Luxembourg (9+10.11.24)

Gestart door railwaylu, 02 november 2024, 18:48:53 PM

railwaylu

Hallo beste modelspoorwegfans,

Bereid jullie voor, want op 9 en 10 november wordt het culturele centrum "Prince Henri" een levendige ontmoetingsplaats voor alle fans van miniatuurwerelden! Of je nu een trouwe liefhebber bent of een nieuwsgierige nieuwkomer, de Expo-Trains in Walferdange belooft een weekend vol fascinerende modelspoorbanen en spannende ervaringen.

Dompel jezelf onder in de wereld van internationale modelspoorbanen die op je wachten in verschillende tijdperken en schalen. Elk van deze banen is een klein meesterwerk, liefdevol ontworpen en rijk aan details. Laat je betoveren door de adembenemende landschappen en scenario's!

Voor iedereen die aan zijn eigen modelspoorbaan werkt, biedt de ruilbeurs op de eerste verdieping een echte schatkamer. Hier vind je alles wat je hartje begeert - van zeldzame verzamelobjecten tot handige accessoires. Ontmoet toegewijde clubs en ervaren modelspoorweghandelaren die je waardevolle tips en trucs zullen geven.

Natuurlijk is er ook genoeg catering voor je fysieke welzijn. Naast heerlijke broodjes, gebak en taart staat er een heerlijk menu op je te wachten om je te sterken voor de volgende ontdekkingstocht.

Kom langs en beleef een onvergetelijk weekend vol gezelligheid, enthousiasme en pure modelspoorpassie. Ben je klaar voor dit avontuur?

Datum: 09 en 10 november 2024
Openingstijden: Zat. van 10.00 tot 18.00 uur en zon. van 10.00 tot 17.00 uur.
Plaats: Walferdange (Luxemburg) in het "Centre Culturel Prince Henri".
Internet: https://amfl.net/
Kaart/Googlemaps: https://maps.app.goo.gl/tE3JgwGfsDnthrBC6

Opmerking: in Luxemburg is het openbaar vervoer (bus, trein en tram) in het hele land gratis.
Milieuzone: Verder is er geen milieuzone in Walferdange of Luxemburg, daarom heb je geen milieuvignet nodig voor Luxemburg.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 02 november 2024, 22:21:37 PMHoe graag ik ook zou gaan, ik moet dit jaar verstek laten.
Lukt bij mij jammer genoeg ook niet dit jaar. Vroeger was 't 28 Km, nu 286.  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

sdz1976

Leen en ik staan er met Old England, Allemaal welkom op deze gezellige beurs die een reis waard is.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Michael

Ik zou heel graag gaan, een jaar of 10 a 12 terug er wel geweest was echt leuk maar vind het nu te ver om op een dagje heen en weer te rijden (445 km enkele reis).
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154