Minibaantjes wedstrijd 2025 Leuven

Gestart door Ronald, 31 oktober 2024, 19:05:28 PM

Ronald

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald

Ronald

Mag je de bouw hier of een extern forum wel laten zien? De regels lezend mag het niet in een magazine gestaan hebben en het moet nieuw zijn.

Hoor het! Idee staat inmiddels zo goed als op papier en de bakken zijn aangekocht  :)

#zinin !!

SuSke

Hoe breed neem je "nooit publiekelijk werden getoond of in vakbladen gepubliceerd"?
Als het op een forum staat is het 'publiekelijk vertoond', weliswaar aaneen beperkt publiek, maar het is publiek.
Net hetzelfde met de sociale media: facebook, Instagram, Tiktok, .... zijn publiek toegankelijke media.
Voor mij lijkt het duidelijk Ronald, maar misschien krijg je een uitzondering van het organiserend comité.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald

Frans, ik wil zeker geen uitzondering  :) eerder zekerheid!

Niet is ook niet erg hoor, spaart veel tijd die aan de bouw kan worden besteed  8)

Guy Van Meroye

Hoi Ronald,
Niet publiekelijk is ook niets plaatsen op het forum. Het is de bedoeling dat het voor de bezoeker (en mede-deelnemers) een verrassing blijft. Je kan bij de bouw altijd foto's maken, die komen soms van pas bij een latere bouwbeschrijving.
SUcces
Guy

Ronald

Duidelijk! :)  Ik ga aan de slag, nog 10 maanden!  ;)

DFS

Citaat van: Ronald op 04 november 2024, 09:38:00 AMDuidelijk! :)  Ik ga aan de slag, nog 10 maanden!  ;)
Iets Noord Amerikaans?

Ronald

Noord zeker, nu richting Oostkant ;) Meestal zit ik aan de Westkant. Ben het nog aan het uitwerken, zit even vast op de manier van presenteren waar ik nog aan twijfel :) Klein wordt het zeker.