MSM 251

Gestart door Michael, 30 oktober 2024, 13:44:48 PM

Michael

Vandaag mail gehad met een overzicht wat we in MSM 251 kunnen verwachten. Vol verwachting klopt mijn harte, nog een weekje geduld.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Vandaag al ontvangen!!!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

D_Loc

Ik had hem zelfs gisteren al in de brievenbus!
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Guy Van Meroye

MSM 251 is dinsdag 29 oktober op de post gegaan, blijkbaar werkt Post NL in Nederland sneller.
NOrmaliter in België in de brievenbus op donderdag, met feestdag 1 november zal het - hopelijk - voor de meeste abonnees maandag zijn, of dinsdag... B-Post, altijd een beetje wachten...
Guy

D_Loc

Het is hier ook wel eens anders geweest, soms 2 tot 3 weken later maar de laatste nummers waren hier heel snel. Op dit moment dus geen problemen met PostNL (zoekt houten tafel om even af te kloppen... 8) )
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

edemul

Het is triestig met de Belgische post.
Ik heb vandaag vastgesteld dat de kiosken wel al bevoorraad zijn.
Dus ik stel voor om  een digitale versie te voorzien zoals alle andere modelspoorbladen.
(Rail hobby. continental Modeller enz.)
Zodat de abonnees niet op hun honger blijven zitten.

ronny-vdv

Bij het aangaan van het abonnement wordt ons toch gegarandeerd dat het nummer eerst bij de abonnees beleverd worden vooral deze in de detailhandel verschijnen.
Als abonnee wil ik graag hebben dat deze belofte nageleefd wordt.
Mvg,

ronny-vdv

PeterVG

Vandaag netjes in de brievenbus. De cover hield echt wel rekening met de tijd van het jaar ;)
Terug verpakt in een plastic hoesje. Dat was net op tijd. Door de mist was de begeleidende reclame al flink doorweekt en is dan ook meteen verdwenen in de papierpak. De slakken hadden ook alweer hun best gedaan maar plastic lusten ze niet.
Dank U, nu kan ik weer gerust uitkijken naar de nieuwe MSM.

Metpetergaathetbeter

ook hier na de middag aan huis geleverd !  ;)

ronny-vdv

Hier nog niks.
Blijkbaar zullen de slots bij Bpost niet tijdig aangevraagd geweest zijn. :-\
Mvg,

ronny-vdv

VBS

Mooi nummer weer ,met mooie artikels,
Het artikel over de M 4 interesseerde mij ,
maar daar zit ook een foutje in met betreft de ral kleuren op blz 24 purperrood / bordeaux is ral 3004 en de grijze band is 7035 ,en niet de 7022 dat is namelijk de kleur van de draaistellen en apparaten kasten onder de bak wat ik persoonlijk heel jammer vindt waar niets over geschreven wordt dat deze kleur bij beide versies hetzelfde moet zijn ! en waarom de bordeaux versie zulke lichte kleur grijze draaistellen en apparatenkasten onder het rijtuig heeft ,zou voor de fabrikant juist voordeliger zijn alle onderkanten dezelfde kleur kregen ,soms begrijp ik onderzoek en controle van fabrikanten echt niet meer.

maar verder was ik ook blij met het plastic om het tijdschrift ,nummer 250 moest ik eerst in de droogkast hangen voordat ik kon lezen ,dus hoop in de toekomst op de droge versie !!
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Herwig

Hier, ten noorden van Merksem, ook nog niks MSM in de brievenbus.
   Maar we blijven er helegans rustig onder. We bonzen niet meteen met het grijze hoofd tegen de muur.
   Want wat vandaag niet is, komt wellicht morgen. Trouwens, klussen te over in huis en de herftsttuin.

SuSke

't kruipt wel stillekens naar 't Noorden Herwig :) In Merksem zat hij gisteren in de bus. 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

Zoals je zegt, Frans. Het zal kruipen als 't niet lopen kan. Maar toekomen doet het. ;)