New Look Break

Gestart door rixke rail, 09 oktober 2024, 17:56:06 PM

rixke rail

Vanochtend P7387 te Mechelen :
20241009_080731 by Eric  Baert, on Flickr

Een kleine aanpassing aan de 419. Er rijden er nog niet veel zo rond, momenteel.
Betekent dit dat ze nog een hele toer zullen meedoen ?
Spoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Rangeerduivel

Je bedoelt hier waarschijnlijk het bedekken van de frontlichten...?
Weet je daar ook de reden voor Eric?

;)

rixke rail

Ja Rudy, er worden tegenwoordig tweekleurige leds ingebouwd en dan zijn er dus slechts 2 i.p.v. 4 koplichten noding.
Zie ook de 62-ers van Infrabel ...
Spoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Metpetergaathetbeter

zie eerder de Infra 62 waar ze daarmee begonnen dacht ik (met die lichtblokken op vind ik het eigenlijk niet aantrekkelijk)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: rixke rail op 09 oktober 2024, 17:56:06 PMBetekent dit dat ze nog een hele toer zullen meedoen ?
Hopelijk wel hoewel bij die instelling niet eens een zekerheid

Jaren terug bij de afstellen van de reeksen 22, 23, 25, 25.5 en 26 viel het op dat er een aantal toch nog maar net een groot onderhoud hadden gekregen .....

rgp

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 oktober 2024, 09:57:33 AM
Citaat van: rixke rail op 09 oktober 2024, 17:56:06 PMBetekent dit dat ze nog een hele toer zullen meedoen ?
Hopelijk wel hoewel bij die instelling niet eens een zekerheid

Jaren terug bij de afstellen van de reeksen 22, 23, 25, 25.5 en 26 viel het op dat er een aantal toch nog maar net een groot onderhoud hadden gekregen .....

De AM80-83 zijn na de klassieke stelletjes de oudste treinstellen (AM75 buiten beschouwing gelaten). Ik dacht mij te herinneren dat ze vanaf 2030 worden aan de kant gezet (in functie van de instroom van M7)

Roland

Jurgen

Zou deze update niet eerder te maken hebben met het feit dat de oude lampen niet meer beschikbaar zijn en ze bij vervanging niet anders kunnen dan deze nieuwe te steken?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JerryCrazy

13/07/2024 in Tielt met de 377 (LED koplampen) en 379 (normale koplampen)