Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

MODELSPOOR 2024 by MTD - 19 & 20 oktober 2024 in Edegem (B)

Gestart door SuSke, 17 augustus 2024, 00:50:55 AM

Dirkh

Bedankt Koen voor de mooie foto's.
Nu maak ik er nog meer zonde van dat ik niet kan langskomen.

TimB

Leuke tentoonstelling gezien en goedkoop een stationsgebouw op de kop kunnen tikken.

Er zijn slechtere manieren om een zondagochtend in te vullen!  :D  :D  :D

Herwig

Een AANRADER, deze sympathieke expo.
    Een gevariëerde en kwalitatieve collectie grotere en kleinere modelbanen.     
    Kom dat zien, absoluut de moeite waard.

Paulogic

Sorry maar niet geraakt dit jaar. Veel te veel werk en dus eigenlijk goed nieuws.
mvg,
Paul(ogic)

mahtoska1

Zoals altijd, een zeer toffe tentoonstelling. Het was leuk om iets oudere banen terug te zien. Deze blijven na al die jaren toch nog altijd overeind.

den T

Ik ben gisteren op bezoek geweest, verschillende forumleden tegen gekomen, tof. Gezellige sfeer, mooie banen gezien en leuke gesprekken gehad. Bedankt Frans en co, voor de info rond weatheren en Guy voor je raad omtrent Mifoshape. En ook nog een mooie fietstocht gemaakt Keerbergen - Edegem en terug.
groeten Julien

Ronald

De officiële première van mijn baantje "Portland ID, OR" zit er weer op! Het was uiterst gezellig bij de mannen en vrouwen van MTD Edegem en we zijn wederom prima verzorgd :) Grote dank daarvoor! (y)

20241020_172201 by Ronald Halma, on Flickr

20241020_172234 by Ronald Halma, on Flickr

Mooie banen en eentje sprong er voor mij persoonlijk echt uit; Bahnhof Hasselfelde. Zelden zo een mooie achtergrond gezien die zo effectief was! Chapeau!!!

20241019_135820 by Ronald Halma, on Flickr

20241020_115246 by Ronald Halma, on Flickr

20241020_115255 by Ronald Halma, on Flickr

20241020_115312 by Ronald Halma, on Flickr

20241020_115320 by Ronald Halma, on Flickr

20241020_115340 by Ronald Halma, on Flickr

De locatie:

20241020_182217 by Ronald Halma, on Flickr

Jan van Remmerden is een goede vriend van mij en zijn Franse baantje Montereau vind ik altijd erg mooi:

20241019_143021 by Ronald Halma, on Flickr

Franck Combe zijn Egyptische Kuifje baan vond ik ook erg leuk:

20241019_095050 by Ronald Halma, on Flickr

Was leuk en mooi!

SuSke

Aan alle deelnemers moet ik mijn dank uitspreken omdat ze er toch weer mee voor gezorgd hebben dat MODELSPOOR by MTD - 2024 een fijne, gemoedelijke tentoonstelling werd.
Zoals altijd hadden de afwezigen weer ongelijk, de getoonde baantjes ga je bij ons nooit meer zien.

Voor ons is het bijna afgelopen. Het lokaal is momenteel nog een kleine puinhoop nadat alle cateringmateriaal en de restanten uit de verkoopstand terug gebracht zijn. Dat is werk voor donderdag. Alle gehuurde materiaal is ook terug gebracht, de drank is geteld. De facturen .... ?? Die komen vanzelf wel binnen  :-\  :-\

En dan is er de toekomst. 2025 wordt voor MTD een speciaal jaar en zal dus ook een speciale tentoonstelling krijgen. Opgericht in 1975 vieren we 50-jaar MTD.

Schrijf de datum dus nu al in je agenda, zodat je er zeker kan bij zijn en elk excuus aan de kant kan schuiven.

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

JeanR

Wij hebben ook genoten van de gezellige sfeer en goede verzorging.
Het was een mooie tentoonstelling.
Dank aan alle leden van MTD die dit mogelijk gemaakt hebben.