Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Modeltrains@Trainworld

Gestart door doomslu, 30 juli 2024, 14:21:13 PM

janieburton

Hoi Matthijs,

Dank voor je leuke verslag
 

mahtoska1

Citaat van: mdvholland op 25 augustus 2024, 22:53:00 PMTot zover mijn impressie. Ik vond het een zeer geslaagde expo. Trainworld was ook een bijzonder aangename kennismaking.

Hartelijke groet
Matthijs

Bedankt voor het verslag, Matthijs.

Koen

Ik ben zaterdag tegen openingstijd langs geweest.
Het was een aangename, toffe expo op een bijzondere locatie. Ik heb heel veel toffe gesprekken gevoerd. Het enige nadeel was dat ik overal bleef "plakken". Tegen de middag hadden we dan het gros van de banen gezien. Train World zelf hebben we maar beperkt gezien door gebrek aan tijd. Maar we hebben deze site al een aantal keren bezocht. Op zich dus geen probleem  ;) .
Een dikke proficiat aan de organisatoren en de deelnemers :) .

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

lokje

Een filmpje van Train World van afgelopen weekend.

https://www.youtube.com/watch?v=nhQsxpudsDI

Groetjes,
Jan
Booischot-Statie Schaal Z
Muziekbos Schaal Z

mahtoska1

Bedankt voor het filmpje.

Als deelnemer heb ik de volle 2 dagen genoten. Het was toch wel een bijzondere lokatie. De gesprekken, zowel met bezoekers als andere deelnemers zijn altijd leuk en leerrijk. De catering was dik in orde.
Een dikke proficiat aan de organisatoren.

SuSke

Een volgende editie zou gepland zijn voor 2026 (dixit de directeur van het spoorwegmuseum - en dat heeft hij vele malen gezegd :))
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Het fotoverslag van Bruno Marschang (onze huisfotograaf) kan je vinden op onze website:  Foto's trainworld
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026