Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

We staan op plaats 8

Gestart door janieburton, 12 juli 2024, 02:32:37 AM


SuSke

De vraag is: "Hoe wordt het geld van onze belasting besteed en wat krijgen we er voor terug?".

Als je dat in grafiek gaat uitzetten, vrees ik dat we kampioenen zijn (en niet die van die zich steeds herhalende serie).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janieburton

Citaat van: SuSke op 12 juli 2024, 10:04:32 AMDe vraag is: "Hoe wordt het geld van onze belasting besteed en wat krijgen we er voor terug?".

Als je dat in grafiek gaat uitzetten, vrees ik dat we kampioenen zijn (en niet die van die zich steeds herhalende serie).

Als je je belastingen nog op papier invult dan krijg je een papiertje erbij met de verdeling van de belastingen en ja ik denk dat we ook redelijk veel voor terug krijgen tegenover andere landen.
 

Rochevalien

Ik krijg weer wat terug , net genoeg om 1 dure lokomotief te kopen  ;D  ;D

Murphy

Citaat van: Rochevalien op 12 juli 2024, 13:08:26 PMIk krijg weer wat terug , net genoeg om 1 dure lokomotief te kopen  ;D  ;D

Waar je terug belasting op betaald..... ;D  ;D 
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Martin Welberg

Ach ja, jullie hebben ook een paar regeringen te betalen...

Martin Welberg

Maar ik vind het wel een beetje simpel geredeneerd omdat in Belgiƫ ook gebruik wordt gemaakt van diverse schijven.