Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

MSM 248

Gestart door Michael, 27 juni 2024, 08:34:51 AM

Michael

De zomerse temperaturen hebben we deze week al, het zal niet lang meer duren voordat we het zomernummer van MSM mogen ontvangen, ik kijk alvast uit naar het extra dikke nummer MSM248. Jullie ook?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

#1
MSM 248 is al in druk sedert gisteren...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

in druk wou je zeggen.....soms wel indrukwekkend eens gedrukt,verstuurd en ontvangen  ;)  !

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 juni 2024, 09:45:40 AMin druk wou je zeggen.....!

Peter....die nooit foutjes typt! ;D

 ;)


Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 27 juni 2024, 12:09:53 PMPeter....die nooit foutjes typt! ;D
U daarentegen heeft een bijzonder blijvende indruk op mij gemaakt ! :)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 juni 2024, 09:45:40 AMin druk wou je zeggen.....soms wel indrukwekkend eens gedrukt,verstuurd en ontvangen  ;)  !
Gecorrigeerd.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Binnenkort in de brievenbus van de abonnees...



Klik hier voor de nieuwsbrief
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Boemeltrein

Gelukkig sta ik niet onder druk en heb ik het niet te druk zo kan ik mij dan druk aan het lezen zetten met dit nummer ;D

Georgevandamme

Deze morgen nummer 248 in de bus, maar groot was mijn verbazing, het nummer 2 maal ontvangen, dit was nu ook niet nodig maar zal er iemand een plezier mee doen, grt george

doomslu

Hey George, zat het nummer 2 maal in de omslag of kreeg je 2 omslagen aan jou geadresseerd?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Georgevandamme op 04 juli 2024, 11:24:17 AMDeze morgen nummer 248 in de bus, maar groot was mijn verbazing, het nummer 2 maal ontvangen, dit was nu ook niet nodig maar zal er iemand een plezier mee doen, grt george
anderzijds 2 maal zoveel leesgenot ! Ook hier stak hij in de brievenbus  ;)

PeterVG

Een ontdekking is thuisbaan "Gouvigny" zeker. Fijn dat we er heel wat fotomateriaal van kunnen ontdekken in MSM. Een beetje jammer dat de begeleidende tekst kort uitvalt. Mooie liedjes duren niet lang of hoe gaat het spreekwoord.
Zelf ben ik benieuwd naar de armseinen. Hoe zijn die ontstaan? Daar had ik graag wat meer over gelezen.
Hoe raak je in de baan? Aangezien het een volledig ronde baan betreft vermoed ik dat ze op zolder staat.
Laat dit artikel andere modelspoorders inspireren om ook eens naar buiten te komen met hun thuisbaan.  ;)

59erke

Citaat van: PeterVG op 06 juli 2024, 10:08:35 AMLaat dit artikel andere modelspoorders inspireren om ook eens naar buiten te komen met hun thuisbaan.  ;)

Niet iedereen heeft de mogelijkheid om foto's aan te leveren met de kwaliteiten die MSM verwacht, dit is meestal alleen mogelijk met de duurdere camera's.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michael

Citaat van: 59erke op 06 juli 2024, 14:37:50 PM
Citaat van: PeterVG op 06 juli 2024, 10:08:35 AMLaat dit artikel andere modelspoorders inspireren om ook eens naar buiten te komen met hun thuisbaan.  ;)

Niet iedereen heeft de mogelijkheid om foto's aan te leveren met de kwaliteiten die MSM verwacht, dit is meestal alleen mogelijk met de duurdere camera's.

Wat voor eisen worden er dan gesteld?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

erik de noorman

In  theorie komt men de baan fotograferen indien nodig.

Erik,