Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Gezocht X-4200 panoramische autorail

Gestart door Koen, 18 juni 2024, 12:11:54 PM

Koen

Ik ben al enige tijd opzoek naar het treinstel (autorail) type X4200 van het merk Mistral. Het nummer is niet belangrijk.
Mocht iemand deze in zijn bezit hebben en willen verkopen, graag een seintje. Het stel mag een digitaal-sound versie zijn maar dit is niet noodzakelijk.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

op FB Op Marketplace zijn veel Franse aanbieders en verkopers daar al eens geprobeerd Koen ?

Koen

@Peter,

Helaas is deze ook daar niet te vinden.

Groetjes
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

heb je referentienr's Koen ? Vaak is dat net iets gemakkelijker zoeken  ;)

Koen

Dag Peter,

Bijvoorbeeld 2102s001-ho

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

naar Sedan geweest dit weekend misschien was daar iets te ........(of alleen te zien ?)

Koen

Ik ben inderdaad naar Sédan geweest maar ook daar heb de autorail niet gevonden. Ik heb mij wel laten verleiden om een andere autorail van Mistral te kopen 🙄😁

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter


Koen

Nooit te oud om te leren

rgp

Koen, Peter,

Dat is geen Picasso maar een Panoramique

Roland

stoomlokje

Al eens bij Jura Modèlisme gekeken ?

Koen

Citaat van: rgp op 18 juni 2024, 21:15:49 PMKoen, Peter,

Dat is geen Picasso maar een Panoramique

Roland

Inderdaad Roland. Het is een Picasso dat ik gekocht heb en de panoramische die ik zoek 🙄
Nooit te oud om te leren

Koen

Citaat van: stoomlokje op 18 juni 2024, 23:59:14 PMAl eens bij Jura Modèlisme gekeken ?

Ja maar helaas niet verkrijgbaar. Zij gingen er een laten maken maar door de brand is dit afgelast.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

janieburton

Blijkbaar heeft dat model van Mistral een gelijkaardig probleem had zoals een bepaalde loc van VBV namelijk dat er na een tijd een probleem was met de tandwielen.