Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

ROCO

Gestart door Peter, 17 juni 2024, 11:43:51 AM

Peter

Voor zij die zich abgevraagd hebben waarom het bij Roco soms zolang duurd vooraleer ze antwoord kregen op vragen van bestellingen stond er op de Duitse modelspoor forums het volgende bericht:

 Aufgrund einer Systemumstellung ist die Bestellfunktion auf der Website vom 29.04.2024 bis voraussichtlich Mitte Juni nicht verfügbar.

Als gevolg van de systeemverandering is de bestel funktie op hun website van 29/04/2024 waarschijnlijk tot midden juni niet te bereiken.
(kan ook nog langer duren)
Met vriendelijke groeten
Peter

ramdani

anderhalve maand of langer om iets te veranderen aan een bestelfunctie is amateuristisch, zoiets mag hooguit 1 dag duren,

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Metpetergaathetbeter

zal er van afhangen hoe ingrijpend de zaken naast de bestelfunctie wel zijn, verder doen die nog andere merken ook en die zullen waarschijnlijk mee veranderen

Peter

#3
Hoe een groot bedrijf dat het wel is?  Zelfs modellbahnshop Lippe heeft een zeer groot verdeel centum van Roco voor Duitsland en een deel van Europa in opdracht van Roco met
Met vriendelijke groeten
Peter

rgp

Peter,

Hoe groot dat verdeelcentrum is speelt geen rol, mar wel het niveau van de IT !
En voor de zoveelste keer, stel ik vast hoe groot het verschil is tussen wat ze zeggen te kunnen en wat ze echt verwezenlijken.
Ramdani heeft 1000% gelijk. Op vrijdagavond sluiten en op maandagmorgen terug operationeel.

Roland

Peter

Dan heb je wel verkeerd naar de openingsuren gekeken
Heb zelf de ervaring dat ze uitstekende service geven.
Hierbij alvast een foto van het volgens mij heel vriendelijke en hulpvaardige medewerkers
Een goede raad: Bezoek de winkel eens

msl_team by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Zoals altijd staan de beste stuurlui staan steeds aan wal

bij ons op de club ook iemand die bij grotere bedrijven IT bezig is, is het vaak VEEL MEER dan eens de knop uit en aanzitten zoals sommige (blijven) beweren.

Soms is iets toevoegen updaten ook al eens iet in gang steken waar je de vraag stelt waar komt het vandaan en is iets beginnen lopen zonder dat men daar naar programmeerde.... Je kunt zelfs zaken onbewust verliezen.....

Trouwens wat moet er meer op die opzitten waar ze als klant niet kunt naar/bekijken of waar je geen zaken mee hebt !

Soms is iets heel simpel als een ean code en verschillende dezelfde leestoestellen al voldoende om in de problemen te raken.

Gisteren ervaren met een bak Ordal water (of een code van bestelling voor ons) al een bron var ergernis met 2 verschillende toestellen een tiental keren geprobeerd en 2 toestellen gaven 5 het juiste produkt en 5 een(verkeerde) honingkoek uit een andere rayon

rgp

Peter,

De beste stuurlui, namelijk de KLANT staat aan wal.

Roland

Metpetergaathetbeter

moeilijke klant bedoel je ......

rgp

Peter,

Nee, een klant die duidelijk omschreef wat hij wou.

Roland

raf

#10
alee we beginnen er weer eens aan zeker
het is 19.19 uur de kindjes moeten naar bed hop hop
een website is geen arduino waar je copy paste kunt doen hé
gr raf en het is voor met te lachen hé er loopt reeds volk genoeg rond met tenen zoals zwemvliezen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Raf, ben wat ontgoocheld over de reakties op mijn oorspronkelijk bericht. Het was en is mijn bedoeling
om iedereen op de hoogte te brengen van de werken bij Modellbahnschop Lippe, zodat modelspoorders die onderdelen en/of modellen besteld hadden niet ongerust moesten zijn dat het antwoord zolang duurde.

Spijtige
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

Ja Peter ik weet dat je intensie was om mensen gerust te stellen
Mijn posting slaat dan ook niet op u
En de lippe shop is echt wel een goede shop want ik koop er ook
Alles komt goed verpakt aan en is 100% in orde
Maar voor sommige moet het als het vandaag besteld is gisteren reeds geleverd zijn geworden

Nu terug naar boven nog wat gaan knutselen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

rgp

Peter, Raf,

Herlees dan maar eens wat Peter geschreven heeft en kom mij dan zeggen dat het over Lippe ging.

In de post gaat het over ROCO en niet over Lippe.

Als de startpost al niet juist zou zijn, ......

Roland

Herwig


Roco en MSLippe zijn (+/-) zusterbedrijven in de Modelleisenbahnholding
 (als dit ondertussen nog niet veranderd zou zijn).