Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

LS 11/12/21/27 soundversie

Gestart door ebs2650, 06 juni 2024, 21:29:33 PM

ebs2650

Hallo,

Is er iemand die de soundversie van één van deze locs gekocht heeft en een ESU-lokprogrammer heeft.

Kan iemand mij de esux-file van de sound-versie bezorgen?

bedoeling is na te kijken hoe de functiemapping bij deze locs opgebouwd is.

Ik heb de gewone digitale versie gekocht,

Bedankt op voorhand voor de moeite.

Willy

krispy

De soundfile zelf heb ik van de esu site gehaald maar de verlichting werkt van geen kanten , de functipn mapping blijkt niet ok .
Dus ook van hieruit , heeft er nu niemand eentje met sound die de decodersettings via een esu lokprogrammer kan of wil uitlezen en deze delen ?
Reden van een gewone dc gekocht te hebben is dat ik hier een 5tal sound decoders versie 5 liggen heb en wil opgebruiken .
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

janieburton

#2
Allen,

Wat kost bij LS models een losse decoder zonder sound voor een LS model 11/12/21/27?

Ik moet geen sound hebben.
 

krispy

Deze kosten 140 euro dacht ik , maar heb er hier een 5tal liggen ,kan toch ni moeilijk zijn als iemand een soundversie gekocht heefd deze is gewoon uit te lezen en te saven , duurt 5 minutjes kan kan deze file gebruikt worden om andere te helpen zou ik denken , (of is dit tever gezocht ?)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Gerry

#4
Citaat van: krispy op 09 juni 2024, 20:12:51 PMDeze kosten 140 euro dacht ik , maar heb er hier een 5tal liggen ,kan toch ni moeilijk zijn als iemand een soundversie gekocht heefd deze is gewoon uit te lezen en te saven , duurt 5 minutjes kan kan deze file gebruikt worden om andere te helpen zou ik denken , (of is dit tever gezocht ?)

Ik heb mijn 2718 uitgelezen. Indien esux (nog) bestand nodig, laat maar weten  ;)

ronny-vdv

Citaat van: krispy op 09 juni 2024, 20:12:51 PMDeze kosten 140 euro dacht ik , maar heb er hier een 5tal liggen ,kan toch ni moeilijk zijn als iemand een soundversie gekocht heefd deze is gewoon uit te lezen en te saven , duurt 5 minutjes kan kan deze file gebruikt worden om andere te helpen zou ik denken , (of is dit tever gezocht ?)
De sound kan je niet kopiëren van een andere decoder.
Mvg,

ronny-vdv

krispy

Citaat van: ronny-vdv op 02 juli 2024, 11:08:13 AM
Citaat van: krispy op 09 juni 2024, 20:12:51 PMDeze kosten 140 euro dacht ik , maar heb er hier een 5tal liggen ,kan toch ni moeilijk zijn als iemand een soundversie gekocht heefd deze is gewoon uit te lezen en te saven , duurt 5 minutjes kan kan deze file gebruikt worden om andere te helpen zou ik denken , (of is dit tever gezocht ?)
De sound kan je niet kopiëren van een andere decoder.
dit klopt , de sound zelf kan je op de site van esu halen , maar hun functiemapping is niet juist
dus laat de sound van esu in en daarna de cv's aanpassen of esux file van gerry hierboven.
dan krijg je een perfect werkende sound versie
 ;D
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m